Arhiva

Archive for aprilie 19, 2010

1001 de bancuri. Mai rămân încă 969

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 970

Bulă vine acasă şi o întreabă pe nevasă-sa:

– Fă Bizdă, ia spune drept, ce-ai face tu dacă aş câştiga la Loto?

– Sincer? Aş lua jumătate din bani şi te-aş părăsi.

– Da` de ce fă?

– Ca să-mi refac viaţa, că m-am săturat de tine!

– Foarte bine. Tocmai am câştigat la Loto zece lei. Ia-ţi cinci lei şi dute-n mă-ta!

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 970

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 971

Bulă se angajează casier la un supermarket şi face pe profilerul. Vine o clientă şi el îi bate în casă produsele după care spune:

– Dumneavoastră sunteţi căsătorită şi aveţi doi copii.

– Extraordinar! Cum aţi ştiut?

– Mi-am dat seama după produse, plus viteza în care aţi umplut coşul.

Următorul e un bărbat, iar Bulă îi spune:

– Aţi divorţat recent şi aveţi o iubită mai tânără decât dumneavoastră.

– Fantastic! Cum te-ai prins?

– Aţi cumpărat parfum şi aţi plătit cu cardul.

Vine altă tipă, iar Bulă spune:

– Vă dedicaţi profesiei, locuiţi singură şi nu aveţi nicio relaţie, deşi v-aţi dori.

– Fenomenal! Aţi dedus asta din cele cumpărate de mine?

– Nu, din cât sunteţi de urâtă!

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 971

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 972

Bulă intră într-un bar din Italia şi vede pe tejghea o găleată plină cu euroi.

– Buon giorno. Ce-i cu găleata asta?

– Costă 50 euro ca să afli cum poţi să o câştigi.

– Poftim banii. Care-i treaba?

– Câştigi găleata dacă treci de trei probe. Dacă nu, banii tăi intră în găleată.

– Ce trebuie să fac?

– Înainte de fiecare probă trebuie să bei câte o sticlă de vodcă. Mai întâi trebuie să-l baţi pe Mario, bodyguardul barului, apoi să castrezi pitbull-ul turbat care e încuiat în beci şi la final să-i faci sex oral cu finalizare bătrânului satului, care are 100 de ani. Încerci sau te dai bătut?

– Dacă tot primesc de băut şi pot câştiga găleata cu bani, mă bag!

Bulă dă pe gât o sticlă de vodcă, se întoarce spre bodyguard şi-i arde un croşeu cu efect de somnifer, mai toarnă în el o sticlă de vodcă, se aruncă în uşa beciului de o scote din balamale, înăuntru se aud lătrături şi schelălăieli, iese afară zgâriat şi plin de sânge, dă pe gât şi a treia sticlă de vodcă după care zice:

– Pe doi i-am dat gata! Cine-mi spune unde stă moşul pe care trebuie să-l castrez?

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 972

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 973

Bulă intră mort de beat într-o catedrală catolică şi nu se opreşte până în cabina de confesional. Preotul aude că a intrat cineva, tuşeşte ca să atragă atenţia, dar aşteaptă ca omul să îşi înceapă confesiunea. După câteva minute aude foială aşa că ciocăneşte uşor în peretele despărţitor. Bulă răspunde:

– Degeaba baţi, că nici aici nu mai este hârtie igienică.

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 973

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 974

Bulă şi Strulă găsesc pe jos o bancnotă de cinci milioane de lei şi fac planuri:

– Băi Bulă eu zic să cumpărăm mâncare de o sută de mii, iar de restul să luăm băutură.

– Da` la ce ne trebuie aşa multă mâncare?

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 974

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 975

Bulă se duce la medic.

– Domnu` doctor îmi tremură mâinile aşa de tare că nu ştiu ce să mai fac.

– Aha, înţeleg. Beţi cam mult, nu-i aşa?

– Nu dom` doctor, mai mult vărs pe jos!

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 975

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 976

Strulă îi face o vizită lui Bulă  şi îl vedepe câinele acestuia cum se lingea la coaie.

– Bulă ia uite! Ce n-aş da să pot face şi eu aşa.

– Eu cred că poţi, dar mai întâi mângâie-l un pic.

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 976

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 977

Bulă se întoarce de la crâşmă la patru dimineaţa. Cum deschide uşa casei, o vede pe nevasă-sa că îl aştepta cu făcăleţul în mână.

– `Neaţa iubire! Ce faci, găteşti la ora asta?

Categorii:Bancuri

1001 de bancuri. Mai rămân încă 977

aprilie 19, 2010 Lasă un comentariu

Bancul nr. 978

Bulă emigrează în America şi se duce la un magazin de arme iar vânzătorul îl invită să-şi aleagă din vitrină ceva pe gustul lui.

– Vreau să cumpăr pistolul ăla.

– Magnum de calibrul 44. Cam mare! Ce vreţi să faceţi cu el?

– Îmi trebuie ca să trag în cani.

– Pentru precizie vă recomand un calibru mai mic. Magnum-ul are recul mare.

– Nu vreau altul. Ăsta mare e perfect pentru cani.

– Dar în ce fel de căni vreţi să trageţi?

– Păi am boală pe ameri-cani, mexi-cani, portori-cani…

Categorii:Bancuri