Prima pagină > Pentru ochi, inimă şi suflet > Cougar Town, cel mai amuzant sitcom

Cougar Town, cel mai amuzant sitcom

Am descoperit ca pe o surpriză plăcută sitcom-ul Cougar Town. Este serialul ideal de urmărit la serviciu, pe furiş, când şefii nu sunt ocupaţi să îţi stea în cârcă. Episoadele sunt de numai 20 de minute dar sunt înţesate de umor bine scris. Cele şapte personaje sunt care mai de care mai amuzante, iar scenariştii n-au dus lipsă de imaginaţie. Bill Lawrence, unul din cei doi scenarişti, a lucrat în echipa care a scris pentru Friends. No comment. Am devorat ieri tot primul sezon şi abia aştept să vină toamna, ca să înceapă difuzarea celui de-al doilea. Se poate vedea AICI.

  1. Florin
    Decembrie 24, 2012 la 1:42 PM

    Sunt doar eu , sau mioriticii de mai sus ”cocochanela” si ”doaratat” nu prind contur in vorbire ? Dea’ dracu daca astia nu sunt genu’ ala de oameni cu care vorbesti intr-un mod elocvent ,dar fara sa ai vreun consens cu dansi , cat despre domnu’ blogoman69 intradevar ” cougar town ” este un serial aparte cu o mare tenta umoristica , cu un simt aparte si incitant , chiar un contrast dinamic al femeii trecute de 35 de ani total nebuna si cu un sex appeal demn de cartea recordurilor , se exagereaza usor cu marea pofta de sex , dar nu ar mai fi numit ”Cougar Town ” este? :p

  2. cocochannel
    Septembrie 14, 2010 la 7:59 PM

    dude, chestia aia pare tradusă cu google translate…te ai buricat degeaba căutând dedesubturi care nu există. De fapt e și pretty obvious, tu nu vezi că ce zice ăla n are sens??

    • Septembrie 20, 2010 la 9:18 AM

      În primul rând care este CHESTIA la care te referi, ca să pricep şi eu unde m-am buricat. Nu eşti cumva genul de om cu psihic labil, care se cearta cu el însuşi după care mai şi scapă replici cu voce tare şi se oftică atunci când ceilalţi nu înţeleg despre ce este vorba? Este adevărat că eşti un individ şters, comun ca iarba, pe lângă care oamenii trec ca pe lângă un coş de gunoi iar asta te face să te bagi singur în seamă măcar pe net? Dacă răspunzi NU la ambele întrebări de mai sus atunci eşti de mila mea. Fuck off, DUDE!

  3. Iunie 29, 2010 la 11:40 AM

    Bună Ziua !
    Domnului Blogoman69 !
    ~
    Desigur că … voi continua să IES … înăuntru !
    … mulţumesc de vizită …
    ŢÂŢE neică CÂT cuprinde ! Şi alte cele ne-nţelese !
    ~
    Cornelius,

    PS: … aduci MAI mulţi ? …
    … le vom desluşi împreună …
    ~,

    • Iunie 30, 2010 la 2:59 PM

      Bună să-ţi fie şi inima creştine,
      Cât despre ţâţe… ce-i frumos şi Domnului îi place. Amin. Dacă nu ai observat, promovez creaţia lui Dumnezu şi nu a chirurgului plastician (Chiar, dacă un chirurg este înscris în Asociaţia Artiştilor Plastici asta îi dă dreptul să se intituleze chirurg plastic?). Dacă cele ne-nţelese te supără, alfă că nu e musai să îmi onorezi umilul blog cu prezenţa de geniu tutelar asupra acestui „cumplit meşteşug de tâmpenie” numit gramatică şi asupra altor probleme. Este clar că gusturile noastre diferă, dar acestea nu se discută aşa că… pun punct. Prin acest blog mă exprim pe mine ca Om, cu mască sau fără, după cum mi-e toana pe moment. Nu forţez pe nimeni să intre. Nu dau spam. Nu şantajez şi nu ameninţ cu vreo armă pe nimeni, pentru a obţine vizualizări. Nu caut să convertesc pe nimeni la „blogomanism”. Dacă pe blog intră persoane ale căror creiere funcţionează pe o frecvenţă apropiată de al meu şi conţinutul le produce bucurie, mă simt fericit. Dacă unui vizitator nu îi place ce vede aici, poate să caute mai departe. Asta nu e o afacere şi nu trag foloase materiale de pe urma blogului. Dacă ăsta ar fi fost aprozar sau crâşmă, scriam undeva că mă ghidez după principul „clientul nostru, stăpânul nostru”. Total greşit. Consider că nici măcar câinii nu ar trebui să aibă stăpân, ci un prieten. Prietenia este bazată pe afectivitate şi începe cu unul sau mai multe lucruri pe care două fiinţe trebuie să le aibă în comun. Realitatea este că, din varii motive, nu putem fi toţi prieteni. Fiecare greşeste dar „numai cine nu munceşte nu greşeşte”. Eu greşesc uneori şi intenţionat. Pentru că ăsta sunt Eu. CÂND SCRIU CU CAPS ÎNSEAMNĂ CĂ ŢIP, DAR NU FAC ASTA PREA DES PENTRU CĂ NU ÎMI PLACE SĂ SE ŢIPE LA MINE. Acestea fiind scrise… adio şi n-am cuvinte. Umblă sănătos, cu Domnul înainte şi nu uita că unele lucruri sunt menite a rămâne nedesluşite aşa că, dacă nu mă poţi pricepe sau accepta din prima, desluşeşte matale în altă parte. Aici totul e clar. P.S. Consider semnul ăsta „~” o cratimă fără coloană vertebrală, de asta nici nu-l folosesc. Sper că cei care abuzează de utilizarea semnului ~ nu suferă de lipsa verticalităţii. Numai bine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

