Prima pagină > Ingrediente pentru SUC > Înjurăturile – ancestral nomenclator de meserii

Înjurăturile – ancestral nomenclator de meserii

Cred că înjurăturile sunt creaţii izvorâte din obida omului la locul de muncă. Unde altundeva mai poate fi cineva atât de nervos? Voi furniza o listă a imprecaţiillor şi domeniul de activitate sau locul de muncă la care cred au apărut.

Principalul ingredient al unei înjurături este referirea sexuală la mama celui vizat.

Futu-ţi ceara mă-tii – atelier sau manufactură de lumânări;

Futu-ţi zidirea mă-tii – şantier de construcţii;

Futu-ţi camfura mă-tii – manufactură de talismane;

Futu-ţi Soarele mă-tii – planetariu sau muzeu, în caz că e vorba de un egiptolog;

Futu-ţi crupa mă-tii – moară sau herghelie;

Futu-ţi America mă-tii – vamă, consulat sau ambasadă;

Futu-ţi pizda mă-tii – cabinet ginecologic;

Futu-ţi anafura / crucea / biserica / Dumnezeul (Dumnezeii – religie politeistă) mă-tii – lăcaş de cult.

Există şi variaţii „hardcore” de genul „Futu-te-n cur pe mă-ta”, care indică un act de rut homosexual, combinat cu incest. Obiditul îşi manifestă dorinţa de a-l sodomiza pe cel vizat, în timp ce acesta face sex normal, bănuiesc în poziţia misionarului, cu propria mamă. Tulburătoare imagine! În foclor persistă şi varianta simplificată „Futu-ţi mă-ta-n cur”, care nu necesită explicaţii.

  1. ghita1964
    Mai 18, 2010 la 11:47 AM

    Da?Atunci aia cu „familia-ngura”unde a aparut?Se spune ca avem cele mai „placute” injuraturi de pe planeta,se prea poate,insa cu ce ajuta asta la PIB?

    • Mai 20, 2010 la 11:40 AM

      De aia am şi pus numai la ce m-am priceput. Pentru că aştept completări, ahem, la nivel de comentarii. Învăţăm împreună. La ce prieşte PIB-ului nu mă pricep, însă mă îndoiesc de şale că Bursa Înjurăturilor a afectat vreodată economia. TVA-ul mă-sii!

  2. Mai 17, 2010 la 8:05 PM

    nu e frumos nene… citesc minorii 😛

    • Mai 20, 2010 la 11:37 AM

      Ştiu. De aia am şi scris disclaimeru`… Cât despre frumuseţe, nu mă bag. Vorba francezului: „Beauty is in the eye of the beholder”, adică „nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie”. Un soi de „gusturile nu se discută”. Pe mine, la nivel de familie, mă excită mai mult componenta educaţională. La nivel de hobby, mă bucură componenta unoristică. Înjurătura este peste tot, chiar dacă nu este exprimată făţiş în egală măsură. Nu fi copil.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

