Prima pagină > Uncategorized > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 908

1001 de bancuri. Mai rămân încă 908

februarie 17, 2014 Lasă un comentariu Go to comments

Bancul nr. 909

Bulă bea o bere în cârciuma lui preferată când intră un necunoscut. Acesta vrea să facă conversație și fiindacă acolo nu erau decât Bulă și cu barmanul încearcă să facă cunoștință cu ei. Barmanul îi spune că n-are chef de stat la palavre, dar că unicul său client ar fi dispus să discute dacă i se face cinste. Necunoscutul comandă două halbe cu bere, se duce la masa lui Bulă și îi oferă una după care îi cere să facă cunoștință. Bulă se uită la el cu ochi tulburi și îi spune: 

– Vezi mesele și scaunele astea? Eu le-am făcut, cu mâna mea. Am căutat cele mai bune scânduri de stejar, le-am tăiait frumos, cu mai multă grijă decât am avut de copiii mei și după ce le-am șmirgheluit bine, le-am lăcuit. Crezi că cineva îmi spune Bulă – Constructorul de mobilă? NU! 

– Vezi gardul din jurul crâșmei? L-am construit eu singur. Am făcut gropi, am bătut țevile adânc, am cimentuit gropile, am sudat suporți, am prins cu șuruburi leațurile apoi am bătut scândurile în cuie și le-am vopsit. Crezi că cineva îmi spune Bulă – Făcătorul de garduri? NU!

– Vezi fântâna aia de afară? Eu am săpat puțul, am pietruit interiorul, am scos mâlul, am pus nisip ca să se filtreze apa, am băgat hidroforul și am făcut toată instalația ca să aduc la chiuveta din bar apă proaspătă de izvor, dar crezi că cineva îmi spune Bulă – Săpătorul de fântâni? NU! Dar e suficient să fuți o oaie… 

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu