Prima pagină > FotoComentarii > Mortua est RTV

Mortua est RTV

Nu aveam de gând să postez, dar mi-au atras atenția știrile de la România TV (RTV). Jurnalul a fost plin de viață, lucru pe care nu pot să-l spun despre prezentatorul care parcă era proaspăt dezgropat.

Omul arăta atât de bine încât puteam să jur că-i viu. Inițial am zis c-o fi vreun neam de-al lui Stolojan, dar nu. Și săracul Stolo arăta tot de parcă cineva abia i-ar fi tras păioara de pe față, dar măcar avea vârsta mai apropiată de cimitir…

La rubrica Meteo a prezentat starea vremii un băiat ceva mai vioi, dar la fel de livid.

Acum, ori fetele de la machiaj au numai un fond de ten foarte deschis, ori camerele alea au albul făcut aiurea. Ceva e putred în RTV și mă rog să nu fie vorba de bieții prezentatori dar, noroc că televiziunea încă nu transmite și semnale olfactive, altfel mă tem că nu-mi mirosea a bine.

Dumnezeu să-i ierte. Despre zombie, numai de bine. Dacă machiaj bun nu e, nimic nu e.

Categorii:FotoComentarii
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

