Prima pagină > Uncategorized > Românii au talent?

Românii au talent?

Februarie 18, 2011 Lasă un comentariu Go to comments

De două zile mă tot uit la Britain`s Got Talent în aşteptarea emisiunii Românii Au Talent. Mă uit şi mă minunez de cât profesionalism a putut să încapă acolo şi tare mă tem că ai noştri vor face o treabă românească, adică o copie ieftină, făcutăde mântuială. Sper să nu pocesc. Ce mă minunează la producţia englezilor este că totul a fost realizat la milimetru. Ilustraţie muzicală superbă, cadre cu fiecare fărâmă de emoţie din partea concurenţilor, juriului şi a publicului, decupaj regizoral genial, montaj de fineţe etc. Britain`s Got Talent poate fi luată ca şi exemplu de AŞA DA, ca şi realizare tehnică. pentru orice show de televiziune. Abia aştept să văd ce show vor scoate cei de la ProTV. Că avem talent, nu am niciun dubiu. Mi se pare amuzant totuşi că în lipsa lor de imaginaţie profesioniştii de televiziune , adică oamenii lui Sârbu, l-au băgat în culise pe Bartoş pentru că seamănă bine cu tipul cel scund de la BGT. Mister Bărboanţă aka Smiley n-are nicio treabă din simplul motiv că băieţii de culise trebuie să fie simpatici, amuzanţi, empatici şi poznaşi. Smiley n-are decât bărbia monstruos de lată. Vorba englezului: it`s MASSIVE!

“Romanii au talent”, cel mai asteptat show al anului, debuteaza la ProTV astăzi, 18 februarie de la ora 20:30. Decorurile spectaculoase vor gazdui o competitie unica, in care cei mai dezinhibati romani vin sa-si arate talentele in speranta ca vor reusi sa impresioneze juriul si tara intreaga si vor castiga impresionantul premiu de 120.000 de euro. “Romanii au talent” este mai mult decat un show spectaculos in care oamenii isi pun in valoare toate abilitatile lor, oricat de neobisnuite ar fi acestea, el este poarta catre celebritate.

LATER EDIT

Un om de bine a şi făcut un site dedicat acestei emisiuni. Il puteţi accesa de AICI.

Categorii:Uncategorized
  1. Aprilie 26, 2011 la 11:55 PM

    ciudate obtiuni au romanasi nostri ce sa zic ca la alegeri

    • Iulie 10, 2011 la 4:26 AM

      Păi dacă ar opta mai cu cap ar fi mai deştepţi, nu?

  2. Februarie 18, 2011 la 3:09 PM

    Va fi un show grotesc ….

    • Februarie 21, 2011 la 1:39 PM

      Eu trag speranţă că vor promova ceva talente pe bune, nu obişnuitele pipiţe cu nurii la vedere…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

