Prima pagină > Ştiri > Legea atracţiei funcţionează

Legea atracţiei funcţionează

Septembrie 9, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

În urmă cu câteva zile o bună prietenă mi-a dat catalogul de la IKEA pe 2011. L-am răsfoit, mi-a plăcut ce am văzut şi mi-am zis că ar fi mişto să joc într-o reclamă la IKEA. Acum o oră m-a sunat un bărbat de la agenţia de casting ca să îmi spună că am fost ales pentru o figuraţie SPECIALĂ într-o reclamă la IKEA care se va filma luni şi marţi în Buciureşti.

Bănucii erau ok pentru ziua de filmăciune, dar nu asta e problema ci faptul că trebuie sa plec din Bucale încă de sâmbătă noapte, ca să-i traduc toată săptămâna viitoare pe amicii mei americani care vin tocmai în nordul ţării, la Botoshima. Sper ca legea atracţiei să funcţioneze la fel de bine pentru mine şi în continuare. Acum mă gândesc că ar fi bestial să joc într-o emisiune de divertisment pe sticlă. Ne mai auzim!

Categorii:Ştiri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

