Prima pagină > Ştiri > Gata concediul

Gata concediul

Septembrie 3, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Acum câteva ore am revenit la Bucureşti din Vama Veche, loc în care m-am relaxat de la începutul acestei săptămâni. Cam extrasezon, dar asta e. Am avut parte de două zile superbe de plajă plus una cu vânt şi una cu ploaie. M-am „tuciurit” satisfăcător, adică se vede diferenţa în caz de deschiloţare.Voi băga şi ceva poze, după ce le primesc de la prietenul meu moldo-bucureştean pe nume Alexandru.

În tot acest timp am avut parte de acces la internet doar cât să aflu că nu se poate aduce de peste ocean ditamai Dellu` Pavilion All-in-One. Prea greu, prea voluminos, prea… criză şi la ei, adică anul ăsta nu mai trimit container pe vapor. În consecinţă m-am lipit de extrema cealaltă şi anume un laptop superslim de la Toshiba. Bun şi ăsta, deşi cam la aceiaşi bănuci. Eu să fiu sănătos, că e un laptop frumos!

Cam astea-s veştile foarte pe scurt. Sper să am noutăţi surprinzătoare cât de curând. Ţinem legătura.

Categorii:Ştiri
  1. Alex
    Septembrie 8, 2010 la 6:27 PM

    De ce n-ai zis barbate ca vrei pozele ca material didactic pe blog ca ma agitam mai tare…

    • Septembrie 9, 2010 la 11:45 AM

      Ei, lasă că tot e mai bine târziu decât never ever.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

