Prima pagină > Utile > Purtate da` curate sau Frecate da` funcţionale

Purtate da` curate sau Frecate da` funcţionale

Da, este vorba de SH, dar nu de haine. Vorbesc despre produsele recondiţionate, adică acele scule numite „refurbished” în limba nămţască. Nu ştiu alţii cum sunt, dar când văd ce scoruri au băieţii de la RefurbDepot, mie îmi curg balele -pe tastatură- de bucurie.

Aceste produse recondiţionate sunt cele care ori au fost returnate de clienţii la prima mână, pentru defecţiuni sau imperfecţiuni estetice sau au fost prezentate la saloane pentru a fi încercate şi nu mai arată ca atunci când au fost scoase din ţiplă. Alea stricate au fost reparate în fabrică, prin înlocuirea componentelor defecte şi au primit din nou CTC-ul, aşa că din punct de vedere funcţional produsele sunt ca noi.

Ideea ar fi că, pentru un mic rabat la estetică, poţi avea un produs bun la jumătate din preţul de raft sau chiar mai ieftin. Eu am pus ochii pe AŞA CEVA şi sper ca prietenii mei din SUA să mă poată ajuta pe 10 septembrie cu un transport scutit de taxe vamale pentru că, la ce preţ vine sistemul este mai ieftin decât braga. Hai noroc!

Categorii:Utile
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. August 23, 2010 la 11:03 AM

Lasă un răspuns

