Prima pagină > Ştiri > Săptămâna cu noroace

Săptămâna cu noroace

Nu, nu mi-am găsit marele job şi nici nu am întâlnit tipa visurilor. Ai să vezi de ce consider că asta a fost săptămâna cu noroace, dacă ai să citeşti până la capăt. Nu sunt bine ancorat în dimensiunea temporală aşa că nu-mi amintesc exact când, dar în prima jumătate a acestei săptămâni nişte ”oameni de bine” au spart boxa proprietarului şi a unui vecin din imobilul în care locuiesc. De balustrada spre demisol era legată ţoacla mea încă neplătită.

Vestea bună este că deşi mi-au tăiat antifurtul de la biclă şi au scos Jaguarul în curte, acolo l-au găsit şi poliţiştii dimineaţa. Un CSI de la Poliţia Sectorului 2 a căutat amprente pe ea, dar tot degeaba. Păcat că n-am făcut poze că prea avea un frumos glow galben, după ce a mângâiat-o criminalistul cu pămătuful.

În loc să-i fac vreo două poze, am şters-o repede şi temeinic de revelator de amprente cu un prosop umed. Lecţie de viaţă: CSI-ul mi-a spus să am grijă să nu dau cu mâna pe la ochi dacă ating praful magic, pentru că ustură de mori. Asta o învăţase pe pielea lui. Soluţia este să nu atingi direct cu mâna praful şi dacă o faci soluţia este  să te speli F.F.F. bine pe mâini.

Ăsta a fost primul noroc. Al doilea a fost că aseară am fost pe Lipscani, la Carul cu Bere, împreună cu Florin de la Tg. Neamţ şi Bogdan de la Iaşi -ambii oameni de radio- înainte ca ei să plece pe frumosul litoral românesc. Deşi berea nefiltrată la toartă nu m-a încântat, toată plăcerea a fost să ciocnesc halba cu băjeţii de la Play & Win, cu care mi-a făcut cunoştinţă Florin. Am hăhăit pe diverse teme cu Radu şi Sebi, că Marci era prea ocupat pe reconversia profesională ca şi mecanic de iPhone-uri. Glumex desigur.

BILANŢ

DE BĂRBĂŢIE

La despărţire Radu m-a etichetat ca ”şog”, ceea ce în limbajul florilor din Alba Iulia înseamnă „om glumeţ, care se bucură la vorbit prostii şi dă dume la fix”. Am promis să-mi fac un tricou personalizat pe care să scriu ŞOG. Mă gândeam că ar fi fain să introduc cuvântul gen calambur, adică să scriu „boŞOroG” sau ”Eu pun ŞOG în boŞorOG.”

DE PĂCAT

La intrarea în gura de metrou de la Universitate, Florin a uitat să-mi dea cheia de la intrarea în bloc, iar eu mi-am rupt stopul de la biclă în faţă la Terasa Doamnei, încercând să întorc pe trotuarul ăla îngust de la BNR. Boi cu ţâţe am fost toţi 3, adică io, Bogdan şi Florin, pentru că niciunul nu a făcut vreo poză deşi toţi avem tel-uri cu cameră foto. Despre Nikon-ul D500 al lui Florin nu mai zic nika. Bine că am pozat cu o zi înainte o  gaşcă de plozi cu muci la gură şi manechizde cu rochii mini de mireasă depravată. Altădată!

Categorii:Ştiri
  1. Alex
    August 23, 2010 la 11:30 AM

    Off Doamne! cata experienta a acumulat bicicleta ta in scurta perioada de cand o ai :))

    • August 23, 2010 la 12:36 PM

      Băi frate e clar că mi-ai dat-o cu mână bună, altfel se bulea sau fura de mult, ca să abuzez de folosirea diatezei reflexive. Traiască Bucurică! În legătură cu experienţa biclei… asa e şi la oameni. Contează cine conduce. Am avut plăcerea să cunosc o tipă deosebită care a învăţat de la mine în 3 luni, mai mult decât a învăţat în 7 ani de la fostul boyfriend. Nu întreba cine, că un gentleman never tells. (q.e.d.)

  1. August 22, 2010 la 6:02 PM

Lasă un răspuns

