Prima pagină > Pentru ochi, inimă şi suflet > Fii explicit pe Facebook

Fii explicit pe Facebook

Nu e bine să nu dai suficiente detalii, altfel oamenii trag concluzii pripite. Citeşte până la capăt.

  1. August 22, 2010 la 1:54 PM

    Am innebunit cand am vazut inceputul,ma gandeam la tiganii nostrii cand isi dadeau copilul pe un tv color…la final am zambit.

    • August 22, 2010 la 4:35 PM

      Whew, eu mă gândeam la o adopţie normală. Şi eu iubesc animalele dar nici chiar aşa… să mă arunc în efuziuni sentimentale fără pic de lămuriri.

  2. Alex
    August 19, 2010 la 2:06 PM

    =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

