Prima pagină > Ştiri > Ajută-mă să nu mă rătăcesc

Ajută-mă să nu mă rătăcesc

De când umblu cu bicla prin Bucureşti tânjesc după un GPS. Acum trebuie să fac pe politicianul şi să vă cer un VOT în schimbul promisiunii că voi posta mai des şi mai bine, dacă voi câştiga GPS-ul Mio Moov 500 pus la bătaie de Toate blogurile şi CEL în cadrul concursului Drumuri de Vacanţă.

Ajuta-ma sa castig concursul DRUMURI DE VACANTA cu un GPS MIO de la CEL.ro si toateBlogurile

Poţi să votezi până pe 15 august. După aia… eşti degeaba. Hai la vot, la vot, la votcă ! Ca să stric tradiţia electorală, te omenesc cu mici şi bere în varianta de criză, adică 2 în 1. Ai păpat şi m-ai votat.

Dacă am fi fost în Jermania vă ofeream MARI şi bere, ca în cazul de mai jos. (Săraca fată are probleme cu plămânii)

Categorii:Ştiri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

