Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 933

1001 de bancuri. Mai rămân încă 933

Bancul nr. 934

Bulă se duce la biserică să se spovedească şi preotul îl întreabă:

– Ai făcut păcate?

– Da părinte.

– Te lepezi de Satana?

– M-aş cam lepăda părinte, dar am doi copii cu ea.

Categorii:Bancuri
  1. crisanmarius
    Iulie 27, 2010 la 12:59 PM

    Doresti link exchange cu urmatoarele bloguri http://crisanmarius.blogspot.com/
    http://romanianwallpapers.blogspot.com/ ?

    Eu ti-am pus deja linkul, la Linkuri pe primul si la Links la al doilea.
    Multumesc

    • Iulie 29, 2010 la 10:15 PM

      Te-am linkuit si eu corespunzător cu ambele adrese. Noi să fim sănătoşi!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

