Prima pagină > Ştiri > Cine se aseamănă, se aseamănă degeaba

Cine se aseamănă, se aseamănă degeaba

O perioadă din viaţa mea am fost obsedat de sosii. Încă nutresc credinţa că pe această planetă există dubluri ale oricărui om. Acum mi-a mai trecut boala, dar când eram prin generală mă holbam atent la toţi cetăţenii şi cetăţenele ca să găsesc sosii ale celebrităţilor. Atunci am văzut un tip care semăna leit cu Silvester Stallone. Era un tip venit de la ţară, că era zi de târg în frumosul mieu oraş, dar semăna cumplit de bine cu Rambo.

Şi acum îmi dau cu tesla-n gonade că pe vremea aia nu erau camere foto la orice gadget. Aveam un Smena acasă, dar era stricat. Tot degeaba. Ulterior am mai ginit oameni care semănau cu vedete, dar nu îmi mai amintesc exact ce şi cum. Internetul i-a găsit sosia lui Hugh Laurie, actorul principal din serialul House MD. E rus şi meseria lui este cea de instalator. Ieta sosia!

Hugh LaurieSosia rusească a lui Hugh Laurie

Sunt oameni şi mai bolnavi decât mine, care chiar au căutat şi au şi găsit sosii ale vedetelor, precum puteţi vedea în situl ĂSTA sau ĂSTA sau chiar ĂSTA. Dacă instalatorul rus nu câştigă nimic de pe urma asemănării  lui cu Dr. House, cei de pe siturile astea pun pariu că fac bănuci frumoşi. Capitalişti nenorociţi, deh… Bine zicea blestemul ăla rusesc: „Imperialist american cade-ţi-ar bomba-n ocean!” Boji moi!

Categorii:Ştiri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

