Prima pagină > Utile > Leapşa opţională a toponimelor

Leapşa opţională a toponimelor

Leapşa virtuală, leapşa de socializare, leapşa blogomaniacă, spune-i cum vrei că n-o să mă sece la suflet mai puţin. Dacă tot se practică, eu de ce să fiu mai puţin idiot? Nu am să mă pot păcăli că dacă nu fac aceleaşi tâmpenii ca toţi semenii mei asta mă poate scoate pe mine mai deştept, mai frumos, mai cult, mai şmecher sau mai pulos.

Ar trebui să mă duc în pustie ca să fiu inteligent de unul singur dar n-am chef de aşa mari sacrificii pentru ceva care nu m-ar afecta decât pe mine. Nu am vrut să fac o leapşă din aia penibilă în care să ne comparăm numărul de floci pubieni aşa că m-am gândit la una care ar putea să fie de folos. Cui? Încă nu ştiu, dar sigur leapşa mea va fi mai utilă decât aia cu recensământul foliculilor pubieni.

Pe scurt, leapşa asta e una în care trebuie să scrii, la comentarii, toponimele cele mai amuzante, interesante sau ciudate pe care le ştii. Ideal ar fi să scrii şi judeţul unde se găsesc localităţile cu pricina dar, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere. Fă cum poţi, scrie cu cuvintele tale şi eu îţi urez sănătate şi virtute. Toate denumirile vor fi adăugate la lista de mai jos. Pentru a citi o povestire simpatică, cu toponime care înlocuiesc unele cuvinte, dă click AICI. Spor!

Lista toponimelor amuzante, interesante  sau ciudate:

A

Afumaţi (Ilfov)

Amărăştenii de Sus (Dolj)

Adunaţi

B

Băicoi (Prahova)

Bătrâneşti (Botoşani)

Buda (Ilfov)

Boldu (Buzau)

Boroaia (Botoşani)

Beliş (Cluj)

Bucecea (Botoşani)

Buimăceni (Botoşani)

Bulbucata (Giurgiu)

Broscăuţi (Botoşani)

Bivolari (Botoşani)

Buieşti

Bobuleşti (Botoşani)

Bogaţi

Bangu

C

Căcăcioasa (Valcea)

Cacaina (Vaslui )

Căpăţâna Porcului(Brasov)

Crăciunelu de Jos (Alba)

Cioara de Sus (Alba)

Coarnele Caprei (Iaşi)

Coţofenii din Dos (Dolj)

Cordăreni (Botoşani)

Corbii Mari (Giurgiu)

Căpruţa (Arad)

Cumpărătura (Suceava)

Ciocăneşti (Suceava)

Calu (Neamt)

Ciperceni (Golj)

Cocoşeşti (Alba)

Colţi (Buzau)

Coşula (Botoşani)

Curteşti (Botoşani)

Cârpa (Caras- Severin)

Crăcăoani

Chioibăşeşti

Cucuieţii din Deal

Căzăneşti

D

Duduieni (Alba)

E

Erbiceni (Iaşi)

F

Fundătura (Cluj)

Fierbinţi (Ialomita)

Flămânzi (Botoşani)

Flămânzeni (Ilfov)

Flondura (Botoşani)

Frumuşica (Botoşani)

Fundu-Herţii (Botoşani)

G

Gogeasca (Prahova)

Gogoşari (Giurgiu)

Guranda (Botoşani)

H

Hulub (Botoşani)

Huedin

Hoaşca

I

Iepureni (Iasi)

Iapa (Maramures)

Ichimeni (Botoşani)

Î

Însurăţei (Braila)

J

Jena (Timis)

Jupa (Caras-Severin)

Jegălia

L

Lungeşti (Valcea)

Labaşinţ (Arad)

Larga Jijia (Iasi)

Lehneşti (Botoşani)

M

Miroşi (Arges)

Milcoiu (Valcea)

Muereasca ( Valcea)

Mierleştii de Sus (Olt)

Măciuca (Valcea)

Mădulari (Valcea)

Mitoc (Botoşani)

Modelu

N

Nădrag

O

Ohaba

P

Păros (Hunedoara)

Pârţestii de Sus şi de Jos (Suceava)

Prajeşti (Neamt)

Puţureni (Botoşani)

Pocreaca (Iaşi)

Potlogi (Giurgiu)

Progresul (Botoşani)

Perieţi

Pupezeni

R

Ranghileşti (Botoşani)

Rupea (Braşov)

S

Spermezeu (Bistrita-Nasaud)

Sculeni (Iasi)

Sacu (Caras-Severin)

Stâlpu (Buzau)

Suliţa (Botoşani)

Socrujeni (Botoşani)

Strachina

Sărăţeni

Ş

Şoldana (Iaşi)

Şoldăneşti (Botoşani)

Şipote (Iaşi)

T

Teţcoiu(Dambovita)

Toporu (Giurgiu)

Truşeşti (Botoşani)

Talpa (Botoşani)

Ţ

Ţăndărei

U

Urlaţi (Prahova / Botoşani)

Udaţi-Mânzu (Buzau)

Unţeni (Botoşani)

V

Vărsătura (Braila)

Vârteşcoiu (Vrance)

Z

Zoiţani (Botoşani)

Să te speli pe jos în el.

Categorii:Utile
  1. nuclearrr
    Mai 11, 2010 la 8:34 AM

    Foarte fain:)

    • Mai 11, 2010 la 8:39 AM

      Sper să prindă la public şi să se adune multe denumiri interesante. Slavă Domnului că avem de unde. După aia am sa refac lista cea mare pe categorii. La final am sa încerc să scriu o bucată amuzantă care să includă, dacă nu toate, măcar mare parte din suma cuvintelor din listă.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

