Prima pagină > Pentru ochi, inimă şi suflet > Baba, pizda şi autobuzul american

Baba, pizda şi autobuzul american

Duamni! Ce frumos şi dulce sună limba română, în forma ei cea mai sinceră, printre argumente scuipate stâlcit în limba lu` moş Shakespeare, inserată într-o ceartă sterilă purtată de un autobuz american pe străzile Noului York. Zi-le mamaie , că şi aşa eşti în întârziere! Americani-s de vină… cum spui dumneata.

  1. Mai 12, 2010 la 10:07 AM

    :)))…numai tu puteai sa gasesti acest clip.verau sa-ti spun ca m-ai facut sa zambesc mult azi si pt asta iti multumesc…..imi place ce-mi citesc ochii pe-aici
    zi faina

    • Mai 12, 2010 la 12:12 PM

      Sunt bune şi clipurile deşi nu mă încântă să folosesc YouTube-ul. Aş prefera să scriu eu mai multe texte umoristice, dar nu sunt mereu inspirat. 😦 Cred că ştii cum stă treaba cu inspiraţia…

  1. Mai 27, 2010 la 12:40 PM

Lasă un răspuns

