Prima pagină > Ingrediente pentru SUC > Casa mea-i un cântec cu acorduri ample

Casa mea-i un cântec cu acorduri ample

Aş vrea să vorbim despre denumiri, mai exact numele pe care le poartă camerele din orice locuinţă. Am spus locuinţă şi nu casă, deoarece mulţi staţi la apartament, garsonieră, mansardă, cort sau tomberon şi nu am vrut să jignesc pe nimeni. Ce vină aveţi, cei care nu staţi la casă, că sunteţi calici? Niciuna. N-aţi învăţat destulă carte, sunteţi leneşi, daţi banii pe femei sau băutură şi plătiţi bilete la standup comedy. Să ridice mâna cine NU stă la casă! (Puţini. Parcă sunteţi proşti să recunoaşteţi. Casa bunicilor nu se pune, şmecherilor! SAU Mulţi. Vedeţi că am dreptate? Capul plin de băutură… hai să dăm banii pe standup.)

Camerele dintr-o locuinţă au denumiri date de misiunea pe care o îndeplinesc sau funcţia cea mai importantă pe care o reprezintă. În baie te speli, la bucătărie găteşti, în garaj parchezi, dar ce dracu faci în sufragerie? Sufragerezi? Ce-i asta? De la ce vine? Sufragiu înseamnă vot. Să înţeleg că în sufragerie trebuie ca fiecare să aibă propria secţie de votare? Poate că da! Probabil de aia se prezintă atât de puţini la vot. Dacă ai secţie de votare acasă, de ce să te mai duci altundeva?

De aici ne dăm seama că cine a dat numele camerelor a fost un politician. De ce sunt atât de sigur? Pentru că a minţit vizavi de activităţile care se desfăşoară în acele camere. În sufragerie nu se votează. Minciunile continuă! De ce spunem dormitor, dacă acolo ne şi futem? De ce nu „futător”?

Măcar „culcător” ar fi o denumire mai cinstită. Când te lauzi spui „m-am culcat cu Y”, nu „am dormit cu Y”. Partea din public care nu se culcă cu nimeni are timp să despice firul în patru: „Cum să se culce cu un Y?”. Simplu. Folosiţi-vă imaginaţia. O femeie poate să se culce cu un „Y” dacă îl ţine de capetele de sus ca de mânere, iar un bărbat trebuie să îl întoarcă şi să îl ţină cu ambele mâini de coadă.

Oricum, culcatul şi dormitul sunt legate. La începutul unei relaţii vrei să te culci cu persoana, dar o chemi la dormit. Într-o căsnicie te duci la culcare în fiecare seară şi numai din când în când se întâmplă să nu dormi. În studenţie am făcut atâta sex prin somn că nici nu e de mirare că nu mi-am dat licenţa. Eram prea obosit. Invitaţia era la somn, apoi „hai să ne dezbrăcăm ca să dormim mai comod” şi la final „întoarce-te cu spatele, ca să dormim ca linguriţele”. Prostii!

Nu am înţeles niciodată de ce unele fete preferă să se prefacă adormite înainte de a se culca cu tine. Este că am dreptate? Să aplaude cine crede că am dreptate. Multe femei au avut pentru o clipă „privirea laser”, care le-a tăiat tot cheful partenerilor lor. „De ce ai aplaudat mă, că eu niciodată nu am făcut sex prin somn cu tine. De unde ştii tu ce vrea ăsta să spună?” O fi o chestie psihică, un mijloc de apărare? Oare au înţeles greşit ce încerca mama lor să exprime când zicea că „atunci când fetele rele fac prostii cu băieţii, fetele cuminţi dorm”?

Este posibil ca unele să folosească somnul sexual ca protecţie împotriva unei relaţii eşuate pe bază de nepotrivire sexuală. Ce se gândeşte ea? „Mă duc la el, mă prefac că adorm, îl las să mi-o tragă şi dacă e nasol pot să pretind că am avut un coşmar. Dacă e bine mă prefac că mă trezesc şi continuăm până-mi fâlfâie urechile”. Oricum, cea mai penibilă e trezirea aia: tu dai din bucex ca la concurs iar ea se trezeşte ca Frumoasa din Pădurea Adormită, toată derutată şi curioasă: „Nu dormi? Ce-mi faci?” Oare?!?

Se prea poate să fie o chestie psihică, mai ales dacă e o treabă de-o noapte şi gata. Adică ea vrea să îl simtă pe LOVE înăuntru, dar nu doreşte să se simtă şi curvă, aşa că trece aventura la categoria „visuri umede”. Asta e aia care face „sex somnambul”, adică tot tacâmul, numai că nu deschide ochii. Adoptă orice poziţie, o suge, stă deasupra, te zgârie pe spate şi te muşcă de umăr, dar nu deschide ochii nici sodomizată. După ce te termini adoarme de-a binelea şi dimineaţa pleacă în treaba ei, dar nu înainte de a spune: „Să ştii că eu am fost somnambulă când eram mică. Noaptea trecută am visat ceva, nu mai ţin minte ce, dar m-am trezit foarte tulburată. Eram şi dezbrăcată aşa că, dacă am făcut ceva nasol, să ştii că-mi cer scuze.”

Era să uit despre faimoasa cameră numită boxă. Nici nu vreau să discut. Am văzut o grămadă de boxe în care se aflau borcane cu murături, biciclete, truse de scule, vechituri şi altele dar în niciuna nu am văzut măcar un sac de box, nicidecum un ring de box complet.

  1. cora
    Mai 15, 2010 la 9:16 AM

    Blogoman….eu nu prea rad …dar ai reusit sa ma faci sa rad …o sa mai vin in vizita…

    • Mai 15, 2010 la 7:31 PM

      Mă bucur sincer. Mai poftiţi. Avem di tăti! 😀

  2. Mai 14, 2010 la 11:10 PM

    aplause…:)

  1. Mai 30, 2010 la 8:44 AM

Lasă un răspuns

