Prima pagină > Utile > Tricoaie anticriză

Tricoaie anticriză

Unii preferă varianta corectă – tricouri, dar mi se pare mult mai amuzantă cea din titlu. Nu te mai ţin în suspans. E vorba despre situl T-Shirt Hell, care vinde tricoaie cu mesaje dilimane, idioate, amuzante, ofensatoare, strigătoare la cer, incorecte politic, nesimţite, porcoase, scârboase, scandaloase etc. Americani, deh. Băieţii au un program de parteneriat în vânzări cu oricine doreşte să se bage în combinaţie. Ăştia suntem noi.

Ideea este că trebuie să pui un banner sau mai multe, la tine pe blog sau site. La fiecare tricou cumpărat de un client care a intrat pe situl lor, prin click pe bannerul tău, primeşti automat 5 dolari.

Asta e una. Mai au şi un program de înscriere a altor cactuşi în acest program, dar tot prin filiera ta. Exemplific, în caz că eşti o persoană cu intelect redus. Dacă vrei să te înscrii şi tu ca partener în situl de tricoaie dai click pe bannerul de mai jos.

Să zicem că te-ai înscris şi deja primeşti 5 dolari pe fiecare tricou vândut. Pentru că te-ai înscris prin recomandarea mea, primesc si eu 1 dolar la fiecare tricou pentru care ţie îţi revin 5 parai. E clar? Apoi şi tu poţi face asta mai departe şi să ai oameni recomandaţi de tine, care vând şi tu primeşti un dular pentru fiecare 5 U$D câştigaţi de ei. Clar? Treaba e cam MLM-izdică dar, ce naiba, dacă iese un ban de ce nu?

La câte bannere ai pe blog, despre care ştii sigur că nu au să-ţi aducă nimic, de ce să nu dai o şansă unuia care are posibilitatea să îţi facă o surpriză plăcută? Încercarea moarte n-are, plus că tricoaiele sunt chiar faine. Foarte faine.

Oricum, mă îndoiesc de şale că prea mulţi români vor cumpăra frumoasele tricoaie. Sunt cam scumpişoare pentru criza noastră. Mai curând vor fi isteţi care vor prelua o idee de pe site şi se vor duce în primul mall, la imprimerie, să zică: „Aş vrea şi eu un tricou personalizat cu poza şi textul ăsta”. Apropo de personalizate, vedeţi dedesubt o idee faină pentru un tricou de damă jucăuşă sau gamerizdă, pentru cunoscători.

Aaa, era să uit! Dacă ai o idee şmecheră pentru un tricou şi băieţii de la T-Shirt Hell o acceptă, câştigi pe loc 200 de dolari şi zece tricouri, la alegere. Mult succes tuturor idioţilor!

P.S.

După cum se vede şi la comentarii, blogomanul român după ce că e prost mai are încă două mari calităţi: e mincinos şi mândru. Bulă Blogdan s-a căcat pe el că de ce n-am pus banner că am luat poza de mai sus de pe blogul său. S-o fi gândit că e singurul care a găsit poza, dar a gândit în felul lui, adică prost, pentru că am găsit-o şi eu, iar acum poza nu mai are link spre blogul lui ci spre locaţia pe bune, de unde a provenit în primul rând. Blogdane eşti un macac pe tine. Dă search!

P.P.S.

Ca să nu spună că-s rău, i-am dat un comment, cu supliment de viteză, la postarea lui cea şmecheră:

Deci ”Aruncând ochii pe ici colo prin internetul ăsta am găsit un model de tricou de damă, haios la prima vedere…”, iar pe blog la mine faci pe tine de suparare si scrii “cand mai iei poze de la lume pune si tu un link… se zice ca asa e frumos :) mai ales daca poza asta spre exemplu este facuta de mine cu aparatul meu ;) in rest numai bine, nice blog :) ”. Ia spune tu, cine e macac la mama lui? Tu faci poze cu aparatul tau, dar pe care le gasesti apoi aiurea ne net, huh? Te rog mult, tine-ti respiratia zece minute.

Categorii:Utile
  1. Mai 31, 2010 la 10:34 PM

    si desi acum nu am beut nimik, am mai facut o gafa… numele si mailul erau salvate de la un alt comentariu de pe un alt blog 😀
    sorry!

    • Iunie 2, 2010 la 4:58 PM

      Una peste alta, poza la care am link acum a fost postată în ianuarie, iar tu ai bagat-o pe blogul tau în martie. Oricum, dace e cum zici tu, e cam foarte cool sa ţi se promoveze tricourile personalizate de către altii, înainte să o faci tu însuţi. Spor în afacere şi…. „mai lasă beutura”!

  2. atac frumos
    Mai 31, 2010 la 10:32 PM

    unii oameni scriu pe blog din pura placere. altii cauta intre virgule. parerea mea e ca important e ca ceva sa sune intr-un anume fel, astfel incat sa se bucure de atentia cititorului, caci nu trebuia sa scriu pe blog ca e poza mea ca defapt eu personalizez tricouri… ca oricum nu cred ca e asa interesanta ocupatia mea 🙂
    uneori alegem sa ne jucam cu cuvintele, care la urma urmei sunt farmecul unui blog.
    eu nu citesc pe tine personal, ca persoana, ca nici nush cine esti, dar un articol de-al tau poate fi genial si apreciat cum se cuvine. pentru asta trebuie sa fie scris frumos, un blog trebuie sa ma faca sa vad altceva decat pe marile situri de cancan.
    eu nu sunt zoso sa ma laud cu vai ce-am facut eu, sau ceva de genul…
    poti folosi ce si cum doresti. cand am lasat comentariul de mai sus eram un pic incins de la o bere 🙂
    ti-am raspuns si la mine…

  3. Mai 9, 2010 la 9:32 AM

    cand mai iei poze de la lume pune si tu un link… se zice ca asa e frumos 🙂
    mai ales daca poza asta spre exemplu este facuta de mine cu aparatul meu 😉
    in rest numai bine, nice blog 🙂

    • Mai 9, 2010 la 2:52 PM

      Este link cu mare putere. Dă click pe poză. Duce fix spre frumoasa postare. Să trăieşti tu şi aparatul tău! Sănătate şi virtute, Dumnezeu să ne ajute.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

