Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 962

1001 de bancuri. Mai rămân încă 962

Bancul nr. 963

Bulă se urcă mort de beat într-un tramvai, la ora 9 dimineaţa şi se aşează lângă un preot. Acesta începe să-l analizeze, cât Bulă citea un ziar şi vede că e murdar de ruj pe gât şi bărbie, iar din buzunarul rupt al hainei i se zărea o sticlă de vodcă proastă. Bulă se întoarce către preot şi îl întreabă:

– Părinte ştii cumva de la ce se face artrită?

– Fiule, din câte ştiu eu, artrită face numai cine are un trai fără căpătâi, bea prea mult, pierde nopţi, umblă cu femei uşoare şi îi dispreţuieşte pe cei care au frică de Dumnezeu.

– Dă-mă dracului… ce chestie!, a mai zis Bulă şi a revenit la citit ziarul.

Preotul a reflectat la cele spuse şi a considerat că a fost puţin cam dur cu sărmanul creştin, aşa că i-a spus:

– Te rog să mă ierţi că te-am judecat adineauri. Numai Domnul ştie ce e în inima omului. Ia spune, de când te supără artrită?

– Eu n-am artrită părinte, dar am aflat din ziar că a avut Papa Ioan Paul al II-lea.

Categorii:Bancuri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

