Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 966

1001 de bancuri. Mai rămân încă 966

Bancul nr. 967

Bulă vine acasă pe neaşteptate şi aude zgomote ciudate din dormitor. Când deschide uşa o găseşte pe nevastă-sa cu cearşaful tras până la gât, transpirată şi gâfâind la greu.

– Ce-i cu tine femeie?

– Am un atac de cord!

Bulă se repede pe hol să sune la 112 când fiul lui, Bulişor, îi spune:

– Tăticuuu, să ştii că nenea Strulă e în pielea goală şi s-a ascuns în şifonier!

Bulă se repede în dormitor, deschide uşa sifonierului şi îl găseşte pe Strulă, gol, ascuns după paltoane.

– Băi tu eşti tâmpit?! Nevastă-mea are un atac de cord şi tu sperii copilul în loc să suni la Salvare?!?

Categorii:Bancuri
  1. Mai 4, 2010 la 1:46 PM

    super tare :))

    • Mai 5, 2010 la 7:49 AM

      Mă bucur că am găsit oameni interesaţi de aşa ceva. E o pasiunea de-a mea. Am să mai postez şi alte iluzii.

  1. August 5, 2010 la 9:35 AM

Lasă un răspuns

