Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 968

1001 de bancuri. Mai rămân încă 968

Bancul nr. 969

Bulă a primit de Crăciun o bicicletă şi cum s-a făcut frumos afară a început să se plimbe cu ea. Într-o zi trece pe lângă un poliţist călare pe cal care îl opreşte.

– Băi copile cine ţi-a dat bicicleta asta?

– Am primit-o de la Moş Crăciun.

– Ai grijă, că Moşul e bătrân şi a uitat să îi pună far şi „ochi de pisică”. Acu` te iert, dar a doua oară când te prind fără astea îţi confisc ţoacla!

– Am înţeles nenea poliţiştu`. Matale cine ţi-a dat calul ăsta frumos?

– Păi tot Moş Crăciun, pentru că am fost foarte cuminte.

– Dacă o să-mi dea şi mie un cal, eu am să-l rog pe Moş să nu mai uite să pună organul sub cal, nu deasupra lui.

Categorii:Bancuri
  1. Aprilie 21, 2010 la 11:11 PM

    Offtopic:Doriti un schimb de linkuri?Astept un msj pe blogul meu…
    http://habarnist.wordpress.com/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

