Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 983

1001 de bancuri. Mai rămân încă 983

Bancul nr. 984

Bulă merge la restaurant împreună cu Strulă. Acesta se duce la baie şi vine înapoi alb ca varul:

– Bulă te rog să-mi împrumuţi trei milioane de lei.

– De ce mă, au băgat la budă taxă suplimentară pentru cei care împut locul?

– Nu râde, că dacă nu dau banii ăştia în cinci minute sunt un om mort!

– Dar ce-ai făcut mă?

– Ştii că-s bisexual. Văd la baie un tip, la pisoar, cu pantalonii în vine şi nişte buci ca piersicile. Îl întreb cât mă costă să stea capră şi aflu că vrea patru milioane. Îi spun că îmi permit să-i ofer numai unul şi el mi-a zis că pentru atât pot să bag numai capul.

– Aşa, şi?

– Şi ăla se apleacă, eu încep atent lucrarea, când intră rapid în baie un bou care mă loveşte în spate cu uşa şi mă bagă în datorii!

Categorii:Bancuri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

