Prima pagină > Ingrediente pentru SUC > Rugăciunea pentru bere

Rugăciunea pentru bere

Profit de reînceperea deschiderii teraselor pentru a lansa acest mic prinos de recunoştinţă lichidului care face viaţa suportabilă pentru milioane de români. Am un singur regret: că berea nu se cumpără, ci se închiriază. Noroc!

Berea noastră

Berea noastră

Carele eşti în sticle,

Ieftinească-se preţul tău,

Cază acciza ta şi

Arză TVA-ul tău,

Precum la import, cât şi la export.

Halba noastră cea de toate zilele,

Dă-ne-o nouă astăzi,

Şi ne iartă vinurile noastre,

Precum şi noi iertăm botezurile barmanilor noştri.

Şi nu ne duce pre noi în mahmureală,

Ci ne izbăveşte de borală,

Că a ta este naveta şi butoiul,

În numele malţului,

A drojdiei,

Şi a hameiului,

Închin!

  1. Martie 26, 2010 la 12:53 AM

    Mă duc acum să dau afară o bere pe care am închiriat-o, mi-a făcut deranj şi acum mă preseză. Postez de pe stradă de pe Iphone şi n-am unde…

    • Martie 26, 2010 la 4:33 AM

      Dacă statul român ar ţine la cetăţenii săi ar instala mai multe bude ecologice în localităţile patriei. Arză-i-ar focul de politicieni mincinoşi. Scuze pentru pleonasmul „politicieni mincinoşi”.

  2. Bucurica
    Martie 25, 2010 la 3:09 PM

    eu tocmai am terminat 2 cutii. Pacat ca mai am una doar fara alcool… blasfemie!!!

    • Martie 26, 2010 la 4:30 AM

      Doar una cu alcool… hmmm… Gestul contează! Eşti pe jumătate iertat, dar numai pentru că eşti conducător auto.

  3. Martie 25, 2010 la 6:32 AM

    mi-au ramas de aseara pe birou doua cutii… Or sa ia locul cafelei

    • Martie 25, 2010 la 6:36 AM

      Noroc binecredinciosule! Cred că vei avea o zi foarte bună, dacă o începi cu inima veselă.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

