Prima pagină > Ştiri > Nu vreau să cerşesc, vreau doar ca mâna mea să trăiască mai bine!

Nu vreau să cerşesc, vreau doar ca mâna mea să trăiască mai bine!

Oameni buni, lume, copii şi fraţi, duşmani şi cumnaţi! Ajutaţi-mă! Dacă nu vă e milă de mine, atunci fie-vă milă de mâna mea. Este posibil să îmi pierd mâna, iar eu nu vreau să accept chestia asta. Ştiu că zilnic mor oameni în România, că în Africa un copil subnutrit dă colţul la fiecare patru secunde, dar mă doare în… suflet de ei toţi.  Mâna mea este bolnavă! Grav! Medicii mi-au spus că sistemul sanitar românesc e de căcat şi că pot să îmi pierd mâna, dacă nu mă operez în străinătate. Nu mă cunoaşteţi, nu vă cunosc, dar pretind o grămadă de bani de la voi toţi. Nu vreau să cerşesc, vreau doar ca mâna mea să trăiască mai bine! Citeşte, sensibilizează-te şi DĂ MAI DEPARTE!

Să vă spun cum a fost. Totul a început din senin. Mă masturbam fără plăcere în faţa televizorului şi dintr-o dată mâna mi-a amorţit. Ca să pot termina i-am acordat puţină atenţie, am scuturat-o, am frecat-o cu spirt şi am tras-o de tendoane. Pula. Nicio reacţie. Am crezut că mâna a leşinat aşa că am sunat la 112. Am călătorit moca cu Salvarea până la spital, unde un medic mi-a consultat mâna. După câteva zile am primit cumplita veste: mâna mea avea o tumoare, care creştea de ani de zile. Ca să vedeţi că nu vă prostesc pe faţă vă spun că denumirea ştiinţifică a tumorii este Labangiom de Sugus.

Baza e că gravitatea situaţiei este majoră, în sensul că evoluţia subită a simptomelor se datorează faptului că tumoarea apasă deja pe anumiţi nervi importanţi şi de aia simt că mă enervez cumplit numai când scriu chestia asta! Aaaarrrrggghh! /&%¤#”#¤%(/&#¤%& Căcaaat! Pişaat! Mândărie!

Pfui, gata m-am mai calmat. Cum spuneam, bestia de tumoare a acaparat totodata câteva vase de sânge care au legătură exact cu sistemul circulator al penisului (din păcate nu sunt foarte bine pus la punct cu termenii medicali şi îmi cer scuze dacă nu se înţelege f. clar, da` pana mea, eu vreau doar banii tăi. Nici nu ştiu cât sau dacă ai de gând să-mi dai bani din milă, de aia n-am chef să te învăţ de pomană medicină. Hai sictir, sictir pufos).

Operaţia de înlăturare (parţială – că pt. aia totală trebe şi mai mulţi bani) a tumorii din păcate pentru voi nu se poate face în ţară, din cauza lipsei dotărilor necesare, (adică medicii români o au în medie de 15 cm, deci nu au suficient sânge în ei pentru o operaţie cu grad de dificultate Fix Bamboocha), iar timpul mă presează f. mult. Mi-a fost recomandat cu insistenţă să reuşesc să ajung la o clinica din străintatate pt. operaţie în cel mai scurt timp. Riscul de paralizie si apoi chiar moarte este foarte mare, astfel încât operaţia trebuie să aibă neapărat loc cel târziu în prima jumătate a lunii iunie.

(Băi frate nu pot să cred! Adică eu stau aici şi îmi pun sufletul pe tavă, storc lacrimi, te sensibilizez, îţi arăt că nu e de glumă şi tre să sari cu banul, iar tu boldeşti în monitor ochii ăia de vacă mirată. Du-te la bancă, în pana mea şi bagă-mi nişte lovele în cont. Doamne, ce oameni!)

Dacă nu mă operez când am zis, s-ar putea să fie prea tarziu! Deci este extrem de urgent! Hai, bagă viteză de fugire. Rade-o la bancă!

(Ho! Stai, încă nu pune coada pe spinare. Citeşte şi asta, altfel nu ştii câţi bani să pui. Citeşte!)

Am contactat deja cateva clinici recomandate de medicii de aici, aflate în Germania, Elveţia, Franţa, Italia, Patagonia sau Bascucura. (Deşi nu ştiu decât româneşte, am sunat la toate clinicile şi le-am explicat prin semne despre ce este vorba.) Momentan aştept un răspuns clar în privinţa unei programări şi a costurilor estimate pt. operaţie, recuperare, cheltuieli pt. însoţitor (mâna stângă, că deh, o mână spală pe alta şi amândouă… te spală peste tot) şi alte cheltuieli necesare. Conform medicilor noştri, costul aproximativ este cuprins între 4.000 şi 5.000 de euro, bani pe care  chiar nu am posibilitatea să îi strâng.

În acest sens, apelez la tine pentru a dona orice sumă poţi, în speranţa că voi reuşi să strâng banii în timp cât mai scurt, astfel încât mâna mea să poată fi operată. Orice suma contează, aşa că dă şi tu ceva şi nu te trage pe fese că e criză!

Voi reveni cu o confirmare şi nişte costuri clare şi date oficiale de îndată ce le voi primi. Sper ca asta să se întâmple cel târziu la începutul săptămânii viitoare.

Tototdată, mai am rugămintea să îmi faci puţină reclamă şi să dai mai departe pe messenger, mail, bloguri, etc. acest anunt atat cunoştintelor, rudelor, vecinilor şi prietenilor cât şi, dacă se poate, unor firme care credeti că ar putea face donaţii sau sponsorizari, precum şi să mă ajutaţi cu orice sugestie care mi-ar putea fi de ajutor. (Oare Gigi Becali e destul de fraier să dea bani la aşa ceva? A dat 500 de euro pentru un Crez.) Într-o zi, mâna vă va mulţumi din cot!
P.S.

VĂ IMPLOR SĂ COTIZAŢI! ŞTIU CĂ SUNT ÎNCĂ SUTE, POATE MII DE PERSOANE, CARE SE AFLĂ ÎN ACCEAŞI SITUAŢIE CA MINE ŞI CARE NU CERŞESC, DAR EU NU VREAU SĂ CERŞESC, CI VREAU DOAR CA MÂNA MEA SĂ TRĂIASCÂ MAI BINE! DACĂ O SĂ AI PE CINEVA BOLNAV, PROMIT CĂ AM SĂ TE AJUT ŞI EU. SĂ-MI SARĂ MÂNA DIN UMÂR DACĂ NUAM SĂ DAU MASS MESSAGE PE MESSENGER, ÎN FIECARE ZI, CU PROBLEMA TA. HAI NU TE MAI MĂCĂNI, DU-TE LA BANCĂ ŞI MARCHEAZĂ LOVICA. DUMNEZEU SĂ-ŢI DEA SĂNĂTATE ŞI TOT EL SĂ-ŢI PLĂTEASCĂ CHIRIA ŞI CHETUIELILE, CĂ TU M-AI AJUTAT PE MINE. NU UITA SĂ DAI MAI DEPARTE ACEST MASS! NU ÎNTRERUPE LANŢUL SFÂNT AL ACESTUI MESAJ, ALTFEL CINEVA DRAG ŢIE VA MURI SUBIT, ÎN MOD VIOLENT, IAR TU NU VEI MAI AVEA ORGASM NICIODATĂ!

Categorii:Ştiri
  1. Martie 25, 2010 la 3:36 AM

    Superb pamflet!

    • Martie 25, 2010 la 5:14 AM

      Mersi. Mă bucur că nu citesc numai eu aberaţiile astea. :p

  2. Codrin
    Martie 24, 2010 la 9:32 PM

    Prea tare !!! AM buhait de rasss 🙂 Doamne. Bravo Blogomane, ai dat-o iar bine! Hai baftet si poate ne vedema cat de curand la o berica 2, 3, nu ca e criza tata.

  3. Martie 24, 2010 la 7:33 PM

    ce ironie ti-a iesit mestere! 🙂
    lasand gluma la o parte, daca-ti moare dreapta, chiar si temporar, nu dispera….ca iti mai ramane o mana pentru laba….vorbesc din experienta proprie

    cat despre intalnirea noastra, nu ma mai ameninta cu ea….fa-o sa se intample!
    daca nu, vin eu o data peste tine pe meleagurile universitare pe unde ne-am pierdut inocenta spirituala

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

