Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 988

1001 de bancuri. Mai rămân încă 988

Bancul nr. 989

Bulă se duce la preot, ca să ceară un sfat duhovnicesc.

– Părinte învaţă-mă ce să fac. Am acasă două papagaliţe pe care, când eram celibatar, le-am învăţat să zică “Suntem două păsărici, nesătule după pule. Dă-ne la cioc, ca să ai noroc!”. Acum că m-am însurat nevastă-mea vrea să le alunge, dar mi-e milă că sunt şi ele suflete…

– Vino cu ele la mine acasă. Eu am doi papagali, Cain şi Abel, care ştiu rugăciuni şi versete din Biblie. E musai să înveţe de la ei ceva cuviincios şi să nu mai spună prostii.

A doua zi Bulă ajunge acasă la preot. Papagalii lui se dădeau huţa şi se rugau fierbinte. Cum bagă papagaliţeleţe în colivia lui Cain şi Abel ele încep să îşi repete prostiile. Un papagal îi spune celuilalt:

– Băi Abel lasă naibii mătăniile alea. Rugăciunile noastre au fost ascultate!

Categorii:Bancuri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

