Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 994

1001 de bancuri. Mai rămân încă 994

Bancul nr. 995

Tatăl lui Bulă se duce la spital ca să îşi ia rezultatele analizelor gratuite pentru starea de sănătate a populaţiei. Medicul îi spune fără ocolişuri că are cancer pulmonar în metastază şi că nu o duce  mai mult de două săptămâni. Omul îşi lichidează contul bancar şi îl invită pe Bulă la crâşmă.

– Bulă află de la tata că românul bea şi la bucurie şi la supărare. Eu acum beau de supărare. Am aflat că am cancer şi dau colţu` în câteva săptămâni. Hai noroc şi sănătate!

Cunoscuţii care intră în bar încep să întrebe ce sărbătoresc tatăl şi fiul.

– Prieteni dragi, ştim cu toţii că românul bea şi la bine şi la rău. Azi am aflat că am SIDA şi că voi muri peste vreo două săptămâni. Vă iubesc nespus! Adio.

Prietenii îi urează condoleanţe şi varsă câte un pic din paharele lor pe jos, în semn de respect. Bulă nu mai ştie ce să creadă.

– Tată eu credeam că tu ai cancer şi aflu acum că de fapt mori de SIDA. Care-i adevărul până la urmă?

– Dragule, românul se mai bucură şi de răul altuia. Adevărul este că mor de cancer, dar lor le-am spus că mor de SIDA ca să fiu sigur că nu se va culca nimeni cu maică-ta.

Categorii:Bancuri
  1. bubulina
    Martie 17, 2010 la 2:45 PM

    =))

  2. Martie 16, 2010 la 6:01 PM

    asta-i tare…. foarte tare :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

