Prima pagină > Bancuri > 1001 de bancuri. Mai rămân încă 997

1001 de bancuri. Mai rămân încă 997

Bancul nr. 998

Bulă era într-o cârciumă şi îşi vedea de băut la bar. La un moment dat intră un tip mai în vârstă, care se aşează lângă Bulă şi începe să-l insulte.

– I-am tras-o lu` mă-ta!

Toată lumea din bar amuţeşte, aşteptând să vadă ce va face Bulă. Ăsta nimic.

– Băi tu înţelegi că am rupt patul cu maică-ta? I-am tras-o de i-au fâlfâit urechile!

Bulă dă paharul cu vodcă peste cap, se întoarce către bărbat şi îi spune:

– Mai zi-mi tu mie ceva şi nu ai să mai intri niciodată în barul ăsta.

Bătrânul continuă:

– Şmechere, după ce am crăcit-o bine pe maică-ta, să ştii că i-am dat şi sus! Na!

Bulă plăteşte consumaţia, se ridică de pe scaun şi înainte să plece îi spune barmanului:

– Ca să nu mă pierzi de client, te rog să nu-l mai laşi pe tata să intre în bar dacă vezi că e deja beat.

Categorii:Bancuri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

