Prima pagină > Oameni la rotisor > Gicanu roast

Gicanu roast

Februarie 18, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Nu faceţi ca mine, că ca mine o să păţiţi! Am încheiat citatul din Florin Chilian. Am luat contact cu eBay-ul mioritic, adică situl Okazii.ro. Ori am eu ghinion, ori mulţi e proşti. Nici nu mai ştiu ce să cred. Să vă zic. Vreau un aparat foto. Deja folosisem un Sony Cybershot DSC-H1, mi-a plăcut cum scotea poze, mi-au venit nişte bani, hai să mă fac om gospodar.

Gospodar, adică să am acasă pentru uzul personal ceva mai profesional decât „praştia” din partea Hohoholdingului la care am lucrat ca şi presar de seară, sculă penală de 100 euro, cu care m-am chinuit foarte tare. În fine, găsesc pe Okazii, marfa căutată, chiar cu tot soiul de bonusuri: 2 acumulatori de rezervă, card de memorie de 4 giga şi tot aşa. Trimit bani la Bucale vărului mieu cel mai drag ca să-mi facă trampa, dar vânzătorul se dă lovit cu 20 de minute înainte de întâlnire. Cică lăsase geanta foto în maşină şi bănuiţi finalul: cineva i-a ciordit-o. Ok, deci nu mai avem aparat! Îi dau păgubaşului un feedback pozitiv:

Vanzator cu ghinion. I-a fost furat din masina aparatul inainte de intalnire.

Neeext! Zic că tot răul va fi spre bine, deoarece citisem cu o seară înainte niscaiva recenzii în care specialiştii spuneau că sculele de la Canon, anume modelul PowerShot, cu seria S, dădeau ceţucă la Sony H1.

Ca să vă spun sincer, toată treaba era să iau un aparat care să arate cât mai profi, să fie capabil de un zoom sănătos, să scoată poze cât mai faine, să aibă năzdrăvănie de stabilizare optică a imaginii şi să dea bine pe un trepied. A, şi să nu coste mai mult de 4,5 bulioane. E criză, avem buget.  În fine.

Caut disperat vânzător de ceva Canon PowerShot din seria S, unu sau doi, nu mă interesa.  Ghinionul face să dau peste debilul mintal  autointitulat gicanu32, specimen conceput la beţie şi născut noaptea. Această maimuţă antropoidă este atât de idioată încăt nu vă pot exprima în cuvinte.  Ia citiţi ce anunţ exclusivist scrie „geniul”:

CITITI CU ATENTIE ANUNTUL

CANON 5MPIX 12X CU ACUMULATORI NOI  4 INCARCARI AU 4BUC SANYO, INCARCATOR SANYO AC 220V.CURELUSA,CABLU USB,CARD 2G TRANSCEND

APARATUL SE DA CA M-AM PLICTISIT DE EL MAI MULT ZACE DECAT SA FAC POZE CU EL,DAR VINE VREMEA CALDA, DRUMETIILE ETC…. SI O SA PLANG DUPA EL.:(((

ASA CEVA SE DA CU 500-550 PE OKAZII CU TELE SAU FARA,

NOTA:NU CUNOSC CATE POZE ARE FACUTE CU EL DECAND ESTE FABRICAT.

DECI FARA OFERTE PENALE

VAND DOAR USERILOR CU VECHIME SI CONT < 2009 SI CALIF POZITIVE,ALTFEL SA NU INTREBE SA NU LICITEZE.SA CAUTE IN ALTA PARTE.

NEGOCIABIL DIN PRETUL BLITZ ->ATAT NEGOCIEZ SAU SE DA LA PRETUL FINAL, CASTIGATOR LICITATIE

NOTA 8 DIN 10 SEMNE DE UZURA MICI LA COLTURI SPATE JOS

FARA SCHIMBURI,NU INSITATI !!! PE FORUM NU RASPUND. NU TRIMET NICAIERI IN TARA

SE FACE PROBA CE VRETI VOI, NU SE DA PE BUCATI!!!

DETALII GOOGLE SE ACORDA NEGATIV !!! CINE LICITEAZA AIUREA

Citesc cu atenţie textul şi mă încurajez gândindu-mă că un vânzător nu poate fi atât de idiot încât să facă dever numai altor geambaşi serioşi de căcaturi, de pe acelaşi site. Licitez cu gândul că dilimanul nu TRIMETE în ţară deoarece vrea doar gheşeft stil troc, faţă în faţă şi primesc autorăspuns de la idiot:

Date vanzator:

nume utilizator: gicanu32 ( 30)
e-mail: gicanu32@yahoo.com
telefon: 0733162011

Mesaj de la gicanu32

va multumim ca a-ti ales produsul dorit ma puteti contacta pe ym yahoo adresa din email de sunat va sun eu de pe privat

Prostanul nu răspundea la telefon, nici la apeluri din partea mea, nici din partea vărului meu. Peste vreo oră şi ceva îmi scrie animalul pe messenger ceva de genul ca el nu vinde decât la ăia cu respect între Okazionari se dă opărit şi mai scrie că el nu sună pe nimeni, dupa care scrie IGNORE, adica gata, mă banează din punct de vedere al conversaţiei.

Ţărănoiul coclit scrisese iarăşi „a-ţi” pe undeva între reproşurile lui de cocalar bâhlit. Sigur văzuse că i-am scris CUMPĂR ÎN SEARA ASTA CU BANII JOS, dar m-a băgat oricum la ignore pe mess, fiind un subdezvoltat mintal sau un mitoman. Înclin să cred că se încadrează la ambele categorii. Niciun posesor de Canon S2IS nu îl pune la vânzare cu tot cu accesorii la 3,5 bulioane când scula, de nouă, costă cel puţin întreit.

Nervos ca în zilele mele cele mai bune îi dau boului vot negativ pe marele site de ocazii irosite şi îl recomand celorlalţi eventuali muşterii:

Persoana fara logica si de evitat. Cred ca minte mult si nu are cultura (a-ti).

Tăntălăul, în loc să tacă ca porcu-n păpuşoi, vrea să demonstreze că este agramat pe bune, cu diplomă de la Şcoala de Proşti Nr.1, aşa că îmi răspunde ofensat:

Raspuns: AM LASAT SPATIU SI NU S OBLIG SA PUN LINIE PT TINE,DATA VIIT CITESTE BINE ANUNTU

Adică în mintea lui el a scris corect „a-ţi”, că chiar dacă nu a pus cratimă (pentru cretini LINIUŢĂ) a lăsat spaţiu cum l-a învăţat pe el profa de la şcoala de vite inculte. Mi-e tare milă când dau peste oameni care au o pastă căcănie în loc de creier, dar tare m-aş lipsi de vecinătatea lor! Handicapat-handicapat, dar a avut dreptate la urmă! Data viitoare, deşi mă îndoiesc că va mai exista o dată viitoare, voi citi mai atent anunţurile şi când voi simţi un bombălău, în spatele unui text scris cu greşeli gramaticale flagrante, voi da Alt+F4 la browser.

Până la urmă am găsit un om deosebit de serios care deşi nici nu lăsase varianta cumpărării directe, ci doar a licitaţiei, s-a arătat interesat de oferta mea şi două ore mai târziu vărul mieu drag îmi trimitea o poză cu aparatul plus accesoriile primite de la vânzătorul cel adevărat. Aşa se fac afacerile. Repede şi bine. De aia e adevărat proverbul „Decât să câştigi cu un  prost, mai bine pierzi cu unul deştept”.

În urma traumatizantei experienţe okazionale eu m-am căpătuit cu un exemplar aproape nou de Canon PowerShot S2IS, iar domnul Sorin a băgat 4,5 milioane în contul familiei. După ce a ajuns acasă mi-a trimis un mesaj prin care îmi ura să stăpânesc sănătos camera foto, adică om nu javră.

Cât despre gibonul gicanu nu vă pot spune decât că vă recomand să îl evitaţi, ca pe un excrement depus de un câine comunitar în mijlocul trotuarului. Vă doresc doar okazii fructificate şi cât mai puţini gicani.

P.S.

Propun să folosim Gicanul, drept unitate de măsură a prostiei. Aştept propuneri vizavi de care ar trebui să fie abrevierea noii unităţi de măsură, eventual un tabel al valorilor. Noi să fim sănătoşi, că mama Gicanilor e mereu gravidă!

…LATER   EDIT

După 14 ore de la publicarea acestui post primesc un mesaj pe Yahoo Messenger. Mai-mai să cad de pe scaun de uimire, fiind convins că gicanu m-a ignorat pe vecie. A urmat o altă mostră de inteligenţă şi bun-simţ, dar nu vă aşteptaţi la semne de punctuaţie sau ortografie corectă. Poftim:

gicanu32: a-ti dat degeaba calificativ negativ a fost anulat pentru ca nu a-ti respectat termenii okazii si ai anuntului dv a-ti ramas cu calif negativ acordat de mine +aparatul sa vandut azi la ora 14 bafta si pe viitor aveti grija unde licitati si ce calif dati ca la -3 negative se suspenda contul  cititi cu atentie anunturile ca voi romanii asa faceti licitati la repezeala nu se face asa bafta multa in cumprari vanzari (q.e.d. – n.a.)

Cred că gicanu este un extraterestru din galaxia Stultus, constelaţia Decrepitus, planeta Titulitis. În acest caz, LIVE LONG AND PROSPER !

Categorii:Oameni la rotisor
  1. bubulina
    Februarie 18, 2010 la 6:19 PM

    Unitate de masura e numai buna dar asta ar fi ceva de genul nano al unitatilor in masuratori, pentru ca exista cu siguranta exemplare mai „deosebite” si astfel gicanu pierde teren cum vede cu ochii. Spor si la mai multe postari. Vrem poze cu aparatul cel nou 😛

    • Februarie 18, 2010 la 6:46 PM

      Ai dreptate. Trebuie să avem micro, pico şi nanoGican, dar şi în sus, adică kilo, mega, giga, sau care or fi. Grea biologia asta! Şi eu aştept să postez poze făcute cu bijuteria fotografică, dar giuvaerul este încă pe drum. Sper ca cei de la Cargus să nu-l trântească prea tare şi mâine să mi-l pună în braţe pînă, cel târziu, la orele 13.00. Ţine-mi pumnii! Baftă cu grozăviile în stil mafiot. Sper să nu vă cocoşeze prea tare cei şi cele de la stăpânire.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

