Prima pagină > FotoComentarii > Moş Spiderman, blocul şi viţa de vie

Moş Spiderman, blocul şi viţa de vie

Februarie 17, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Am văzut chegi chinezi care aveau la 90 de ani o mobilitate mai bună decât am eu. Mă gândeam că numai cei care halesc orez toată viaţa pot să fie „verzi” şi la vârste înaintate.

După ce prietenul meu Florin mi-a trimis pozele de mai jos mi-am schimbat părerea. Moş Spiderman din Târgu Neamţ este cel mai tare!

Toată treba este să fii de la munte şi să nu ai rău de înălţime.

Aer curat, mişcare pe coclauri, vin bun din producţia proprie şi adrenalină cât încape pentru curăţat planta din ale cărei fructe care se extrage „sângele Domnului”.

Există un Dumnezeu al beţivilor !

Puşca şi cureaua lată, ce bărbat eşti deocamdată!

Categorii:FotoComentarii
  1. bubulina
    Februarie 17, 2010 la 12:28 PM

    ai vrea sa fii si tu asa la varsta lui 😛

    • Februarie 18, 2010 la 2:03 AM

      Recunosc. Mie şi acu mi-ar fi târşă să mă caţăr pe un pervaz fără să am ceva legat de calorifer. Ce anume, e secret! Prietenii ştiu de ce .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

