Prima pagină > Uncategorized > Happy Valentine`s Day !

Happy Valentine`s Day !

Februarie 14, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Da, foarte frumos! Astăzi mi-am dat seama pe deplin că noi, bărbaţii, suntem foarte fericiţi.  Scriu asta atât de târziu deoarece am avut un jobuleţ într-un mall din Iaşi. Nu mare scofală: am făcut un personaj -garcon francais- care poza pe gratis cupluri şi nu numai.

Decorul era frumos, cu Tour Eiffel, inimoare şi o băncuţă. Foarte multe fete frumoase şi singure. Atât în mall cât şi în afara lui. Fericitele care erau cuplate radiau, iar cele care erau în căutarea unei perechi le aruncau căutături pizmaşe sau oftau a pagubă.

În tramvai, în drum spre casă, adolescenta care se aşezase pe scaun în faţa mea a purtat o convorbire telefonică. A început prost şi s-a încheiat şi mai prost. Tipul cu care se conversa domnişorica era de la ţară, de undeva de lângă Iaşi.

Ea a avut ceva reproşuri vizavi de faptul că el nu a dorit să aibă o întâlnire, cât de cât, de Valentine`s Day şi a motivat că are de învăţat. Cred că el a mârâit ceva despre neputinţa de a veni în oraş iar duduia i-a explicat că ar fi mers ea bucuroasă la el în ţărănie, dacă ar fi invitat-o măcar. Ăla  a fost porc şi a început să se urle la ea.

Fata a luat telefonul de la ureche, l-a pus în poală, s-a uitat pe geam şi după vreo 30 de secunde l-a pus înapoi la ureche şi l-a rugat pe tontiribus să nu se mai urle că îi sparge timpanul. În continuare i-a spus că dacă vrea să se despartă de ea putea să îi spună direct, fără să mai facă tărăboi şi să îi strice Valentine`s Day-ul.

Multe fete necăjite. Norocul nostru este că are balta peşte. Ghinionul lor este că bărbaţii e porci. Norocul unor dudui este că dau peste ăia care nu e chiar porci sadea sau care au şoriciul foarte subţire. Ghinionul nostru este că Sfântul Valentin este o sărbătoare menită să ne scoată lovele din portmoneu.

Ar mai fi de spus chestii multe pe tema asta, dar poate voi mai reveni cu altă ocazie. Nu de alta, dar e Valentine`s Day şi pentru mine, iar în ceafă simt deja o privire care mă frige. Ard! Caloriferele duduie, pe masă sunt de toate pentru o sărbătoare reuşită, patul este făcut iar dragostea pluteşte în aer.

V-am pupat! Să fiţi iubiţi, când, cum, cât şi de cine vreţi voi. Make love not war. Bombing for peace is like fucking for virginity! A, încă ceva, folosiţi prezervativul.

Categorii:Uncategorized
  1. Bucurica
    Februarie 17, 2010 la 10:27 AM

    Ca barbatii e porci e stiut din antichitate, dar si asa se descurca. Eu rupt de beat in seara de 13 spre 14 februarie am agatat o duduie profesoara de latina si engleza. Da nu ma intreba ce am facut sau zis ca nu mai tin minte! Ideea e ca m-am mai intalnit cu ea si dupaia in ipostaze mai putin bahice. Asa ca degeaba ai papagal daca nu esti si porc.Nu degeaba avem 90 si ceva la % adn-ul asemanator cu al porcilor. Astept cu nerabdare dragobetele si promit ca atunci voi fi maimuta sau sobolan ca si astea-s primate asemanatoare cu noi din pct de vedere al adn-ului.
    Bafta si spor la articole!

    • Februarie 18, 2010 la 2:01 AM

      True that! Ai lipici la profesoare. Se vede că ţi-a plăcut şcoala!

  2. bubulina
    Februarie 16, 2010 la 12:05 PM

    Un post drăguţ care merge la inimă…oricum este de invidiat faptul că după o zi de muncă ai reuşit să sărbătoreşti ca atare şi Valentine’s Day. Spor în continuare!

    • Februarie 16, 2010 la 12:38 PM

      Mulţumesc la fel. Spor si ţie, în toate!

  3. Februarie 15, 2010 la 12:15 AM

    lasa bre.. Dragobetele-s mai traditionale.. atunci sa vezi futai nu gluma 🙂

    • Februarie 16, 2010 la 2:10 AM

      Chiar am să urmăresc fenomenul, să văd dacă spiritul naţionalist al serbării Dragobetelui va face gârtanii, sapangiii şi cocalarii să fie ceva mai drăgăstoşi cu sexul slab. Tare mă tem că unii vor aplica îndemnul muncitoresc: „Femeia nu trebuie atinsă nici cu o floare. Trebuie să fie jucată în picioare, bătută cu leaţul rupt din gard, legată de calorifer şi snopită cu furtunul de la maşina de spălat…” Părerea mea este că cel mai bun cadou pentru o româncă ar fi un abonament la un curs de autoapărare. Atunci ar putea şi bătutele de soartă şi bărbat să le tragă peste ochi agresorilor, în stilul Kug Fu Thai.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

