Prima pagină > FotoComentarii > Marcelul, mezelul şi clientela înşelată

Marcelul, mezelul şi clientela înşelată

Februarie 12, 2010 Lasă un comentariu Go to comments

Domnul din imagine îmi aduce aminte de zicerea „Pică pară mălăiaţă în gura lui Nătăfleaţă”. Stă boschetarul sub reclamă şi trage la aghioase visând la salamurile care îţi lasă gura apă. La propriu.

Nu vorbesc prostii şi ca să nu mă credeţi doar pe cuvânt, iată dovezile:

Contravenţiile constatate de Protecţia Consumatorului:

  1. pe 21 noiembrie 2007, firma a fost amendată cu 3.000 de lei pentru că vindea „carne de vită depreciată”; (Vita depreciată este opusul vitei apreciate, adică este acel animal apatic care stă ca vaca şi rumegă iarbă, dar fără a produce mare brânză.)
  2. pe 3 decembrie 2007, firma a fost amendată cu 4.000 de lei pentru un salam de vară care conţinea prea multa apă; (Decât carne de şoarec sau şobolan, mai bine apă.)
  3. pe 6 februarie 2008, firma a fost amendată cu 2.000 de lei, tot pentru un salam; (Păcat că nu era chiar Florin Salam. FELIAT!)
  4. pe 20 februarie 2008, laboratorul a confirmat că două salamuri aveau prea multă apă. (A naibii hidratarea asta! Eu aş schimba firma din MARCEL în SALAQUA.)

Pe situl producătorului ieşean, preşedintele Marcel Iacob scrie că „Transparenţa întregului proces de producţie am considerat-o întotdeauna ca pe o atitudine voluntară. De aceea, punctele noastre de referinţă sunt standardele de igienă şi producţie iar consumatorul are acces nelimitat la ele. Reţeta proprie? Bunul gust nu se discută, din bun gust se naşte gustul… MARCEL. Iată motivele pentru care continuăm să avem încredere unii în alţii.”

Absolut corect. Ce poate fi mai igienic şi mai transparent decât apa chioară?! Cât despre accesul nelimitat la apă cu gust de mezel… numai de bine. Dacă e să mergem pe încredere, ne mănâncă de vii patronii de carmangerii. Ştiu că preşedintele Marcel este creştin practicant dar sintagma „Crede şi nu cerceta” nu are a face cu preparatele din carne îndoite cu H2O.

A, încă ceva. Domnului Marcel i-a plăcut atât de mult melodia „Puşca şi cureaua lată” încât şi-a comandat versiunea de firmă, care se intitulează „Toba şi clientela înşelată”.

P.S.

Pentru frumoasele fotografii trebuie să-i mulţumesc prietenului mieu Florin. Deşi nu s-ar zice, punctul lui forte nu este fotografiatul ci editarea audio cu mare ştaif, mai ales în materie de spoturi publicitare.

Anunțuri
Categorii:FotoComentarii
  1. Februarie 12, 2010 la 3:01 PM

    Da, mi-a placut ceea ce ai scris, dar oricum privirea tot imi fugea spre dreapta si nu intelegeam de ce… pana m-am uitat asa ca tot omu si am vazut „mezelica” dezbracata 🙂

    • Februarie 13, 2010 la 8:29 AM

      Mda, dezbrăcată de inhibiţii că doar poartă costumul Evei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: