Prima pagină > Oameni la rotisor > Lilioara roast

Lilioara roast

Am un obicei prost, specific dependenţilor de internet. Când am o nelămurire googălesc temeinic ca să mă lămuresc. Astfel s-a întâmplat şi când am vrut să mă edific asupra formei popular acceptate a formei unui cuvânt. În cestiune era dilema: „minionă” sau „mignonă”? Rezultat Google: minionă – 78.600 şi  mignonă – 119.000. Buun, aşa să-i rămână numele. Mai apare şi „mignionă”, un soi de struţocămilă, cu doar 8.370 de hituri.

Am constatat astfel că acest cuvânt, care conform Dex înseamnă „micuț; drăguț, delicat”, se regăseşte frecvent în anunţuri pentru futai. (Ex. : Minionă drăgălaşă şi lipsită de prejudecăţi, vreau ca trupul meu să îl cunoască pe al tău şi să se contopească fiind unul şi acelaşi. Te aştept în locaţia ) Foarte frumos şi de folos, dar să trec mai departe.

Întâmplător am dat peste concitadina Lilioara, ieşeancă modernă ce s-a găsit să se laude pe situl băşcălie.ro că este „mignionă, drăguţă, romantică”. Ce resorturi ascunse au acţionat atunci când această femeie a crezut că situl băşcălios îi va aduce un ibovnic valabil în prag, nu pot să realizez. Mai departe poţi citi profilul Lilioarei:

Informatii generale

Oras: Iasi
Varsta: 41 ani
Zodie: Balanta

Ce imi doresc de la prima intalnire: O strangere de mana

Situatia mea actuala: Singur cuc

Mancarea preferata: Romaneasca

Muzica preferata: Clasica, Disco, Ambient

Sporturi preferate: Gimnastica

Genul de filme preferate: SF, Comedii, Aventura

Ce caut pe site: Relatie de lunga durata

Prefer relatie cu barbat


Persoana ideala

o persoana care s-o simti alaturi de tine indiferent ca-i bine sau rau


Despre mine mai in detaliu

mi-ar place sa-mi fac prieteni

Activitatea recenta

  • Acum 3 sapt, 08:40Lilioara si-a incarcat o poza noua de profil

Ai ce zice? Nu. Ok să vedem ce găsim în intertext. Îi place să se ţină de mână încă de la prima întâlnire. Având în vedere că la situaţia actuală zice că are un singur cuc, asta înseamnă că are ceva experienţă la mânării. Îi place halimosul neaoş aşa că n-o să vrea să bage în ea scofeturi scumpe.

Cel mai probabil e genul de femeie care nu se plictiseşte în bucătărie şi dă pe spate orice ins purtător de testosteron cu o ciorbă măiestrit realizată, o friptură de ţi se topeşte-n gură, ca pretext pentru un vin roşu, plus un desert numai bun de ucis diabetici. Asta înseamnă că e o damă de 41 ani, gospodină deci uşor de întreţinut.

Ce muzică ascultă? Asta e foarte important. Ascultă clasică deci e cultă,  îi place şi disco deci e sprinţară şi faptul că îi place ambientala înseamnă că se fute. Gimnastica e sportul preferat şi cu toate că nu putem cunoaşte dacă e o fostă campionă la măciuci măcar intuim cu bucurie că mobilitatea este bună, argument în plus pentru apetenţa la prestaţiile de budoar.

Gusturile în materie de filme ne spun ceea ce caută ea la un bărbat: SF – acceptă şi cele mai incredibile complimente; comedii – apreciază simţul umorului şi la nevoie va şi râde ca proasta-n pulă; aventura – dacă e nevoie, merge şi un „one night stand”. Caută o relaţie de lungă durată, deci cei care dau iepureşte din cur preţ de 3 minute pot să nu se deranjeze.

Campionii care numesc sex ceea ce trece de juma` de oră au prioritate la interviu. Cu toate acestea doar preferă o relaţie cu un bărbat, însă nici o femeie cu jucăriile potrivite nu o va lăsa rece pe Lilioara, atâta timp cât face proba că are baterii durabile, demne de întreţinut o relaţie de lungă durată.

Pe final, doamna de peste patru decenii coboară ştacheta şi zice că la urma-urmei  e bună şi „o persoana care s-o simţi alături de tine indiferent că-i bine sau rău”, adică dacă nu are ce băga înăuntru măcar să se ştie alături de un mădular pe care să-l poată pipăi din când în când şi să urle: „Este!” Hai c-o dau în poezie.

Ca Post Scriptum, în loc de centură de siguranţă pentru „blind date”, doamna Lilioara afirmă că guşaţii şi cocoşaţii cu care nu s-ar umili nici la un rut din milă vor fi trecuţi la prieteni. Că şi ei sunt oameni şi au un suflet.

În final aflăm că acum trei săptămâni şi-a încărcat o nouă poză de profil, ceea ce denotă o oarecare grijă pentru peţitul virtual. Poza reprezintă o lebădă şi un lebădoi, cioc în cioc. Dacă vă intrigă cum m-am prins eu că gâştele mute sunt de sex diferit şi nu ştiţi cum să vă dumiriţi în viaţa reală, vă dau un pont. Aruncaţi firimituri de pâine în apă şi dacă vine ea este lebăda, iar dacă vine el este lebădoiul. Mult succes dragă doamnă!

Categorii:Oameni la rotisor
  1. Bucurica
    Februarie 3, 2010 la 2:25 PM

    Haha prea tare! Las ca data viitoare cand vin in Iasi imi vei arata sursa imaginatiei.

    • Februarie 4, 2010 la 1:47 AM

      Îmi pare rău, dar trebuie să te dezamăgesc. Nu o cunosc pe doamna Lilioara. nici nu sunt „peştele” ei. Doar am găsit profilul ei năstruşnic prin hăţişul internetului şi mi s-a făcut dor de o analiză literară pe text la prima vedre. Dacă vrei, contacteaz-o personal şi poate te va inspira ea însăşi. Îţi urez mult succes!

  2. Bucurica
    Februarie 2, 2010 la 7:18 PM

    =)) de unde atata imaginatie?

  3. Februarie 1, 2010 la 5:46 AM

    Ma intreb cate oferte o fi primit. :))

    • Februarie 4, 2010 la 2:01 AM

      Dacă şi-a păstrat profilul pe situl cu pricina şi a mai uploadat şi poza Lebăduţă+Lebădoi=LOVE e clar că nu a primit destule oferte. Dama este clar în nevoie. La tăţi ni-i greu, da` nu la fel.

  1. Februarie 1, 2010 la 7:15 AM

Lasă un răspuns

