Prima pagină > Uncategorized > A Capella Rules !

A Capella Rules !

Mor după piesele cântate a capella. De la Bobby McFerrin, care m-a cucerit cu Don`t Worry Be Happy şi până la Afroman cu Because I Got High a mai fost la mijloc Loituma cu Levan Polka. Spre marea mea bucurie am descoperit recent că sunt tineri foarte talentaţi care postează clipuri chiar reuşite, cu tot soiul de cover-uri a capella după piese destul de faine. Vizionare plăcută.

Băiatul ăsta are o trupă de a capella cu care cântă în clipul de mai jos.

Fata asta se numeşte Naya Marie şi are o voce de înger.

Rockapella este o trupă consacrată, foarte cunoscută în SUA.

Ultimul individ cântă o melodie dintr-un joc video de pe console de 8 biţi.

Categorii:Uncategorized
  1. Ianuarie 30, 2010 la 10:46 AM

    Frumos, nene, frumos.. Beau un cappuccino, ascult melodiile puse de tine si, dintr-o data, viata e frumoasa 😛

    PS: Legaci sunt cei mai tari.. parerea mea 😉

    • Februarie 4, 2010 la 2:03 AM

      Şi eu la fel. Havin` a Bud, chillin`, wazzaaa !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

