Prima pagină > Uncategorized > Cu criza-n freză

Cu criza-n freză

Imaginea de mai jos dovedeşte fără putinţă de tăgadă că românul este inventiv şi că bicisnica de criză nu are nicio şansă în faţa în faţa versatilităţii proverbiale a poporului nostru.

Ok, ne tundem pe bonuri de masă deci încă nu e foarte rău. Da, sunt un optimist incorigibil. În acest spirit vom ajunge să vedem Avatar (neapărat în 3D!) în schimbul unei găini, să ne plătim providerul de internet cu un carton cu ouă, să achităm factura la mobil cu un sac de cartofi şi să mergem la curve prin credit la „peşte”, doar cu buletinul. Aici nu s-ar schimba metodologia foarte mult.

În fine, tot nu cred că dacă s-ar întâmpla toate acestea am putea spune că o ducem prost. Nu. Prost o vom duce abia când în locul miilor de filiale ale băncilor vor apărea magazine alimentare în regim Second Hand. De ce nu? Reclamele de la tembelitor vor ridica în slăvi calităţile organoleptice ale produselor din SH-urile alimentare şi vor fi ceva de genul ăsta:

„Serviţi deliciosul măr muşcat, minunata banană încercată, savurosul chec gustat, covrigul cu urme de proteză dentară germană şi zemoasa portocală morfolită între gingii italiene. Marfa este importată din UE, nu depăşeşte cantitatea de E-uri admisă la nivel comunitar şi garantăm că toţi cei care au trecut cu dantura prin produsele expuse nu aveau boli transmisibile pe cale orală.”

Până când Becali nu îşi va cumpăra ultimul model de Maybach cu o turmă de oi sau vreo doi fotbalişti de la Steaua, eu nu cred că ne putem lăuda că în România a venit criza. Nope. În ţara noastră s-a trăit din ce în ce mai prost, iar acum am ajuns la un alt nivel al sărăciei. Atât. Noi ne-am născut în criză şi oricât de departe aş vrea să merg cu optimismul, nici măcar eu nu îmi pot permite să spun că nu vom muri tot în criză. Diferenţa este că atunci când ne vom fi sfârşit chinul în această dimensiune, afară va fi un nou fel de criză.

Categorii:Uncategorized
  1. Ianuarie 27, 2010 la 10:18 AM

    Mai… ai ramas in urma cu stirile.. Unele centuriste de prin orasele tarii ofera placeri carnale pe bonuri de masa.. 2 bonuri oralul.. 4 normalul..

    PS: Nesimtitele… dupa ce, ca mananca la locul de munca, mai vor si rasplatite cu bonuri.. tot de masa.. fomistele 😉

    • Ianuarie 27, 2010 la 11:13 AM

      E clar că nu ies destul de des din casă sau dacă ies, nu mă duc pe unde trebuie. Mersi de update, dar aş zice că eşti prea dur cu sărmanele traseizde. Mă îndoiesc de şale că fetele înghit tot doar ca să aibă ceva cald în stomac. Pun pariu că scamatoria asta costă cel puţin încă un bon de masă sau o duşcă de trascău din rezerva conducătorului auto, aşa ca să taie greaţa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

