Prima pagină > Uncategorized > Postare şmecheră

Postare şmecheră

Astăzi am avut ziua PLINĂ, aşa ca nu am avut timp sa scriu ceea ce am vrut. Acum mi-e prea somn şi n-am chef, dar cu această postare şmecheră am sa scriu maine, fără să pierd ziua de astăzi. De asta îmi place mie blogăreala, că poţi lăsa pe mâine ceea ce poţi face azi şi să apară ca şi cum ai fi făcut-o ieri. DAMN !

Categorii:Uncategorized
  1. Februarie 1, 2010 la 9:49 PM

    Subscriu la comentariu:)

  2. petronel26
    Ianuarie 31, 2010 la 9:41 AM

    esti un fraier

    • Ianuarie 31, 2010 la 7:45 PM

      Din moment ce nu îţi şterg comentariul, pardon – grohăiala subumană, se poate spune şi că sunt un fraier, dar măcar nu mă cheamă Petronel. Ce fel de nume e ăsta? Mama ta şi-a dorit o fetiţă pentru care pregătise numele Petronela dar când a văzut că ai rezultat tu a elidat „a”-ul ? Uau, bărbate! Lumea asta chiar că te-a primit cu aplauze! De 8 Martie să-i mulţumeşti încă o dată mamei tale pentru concesia pe care ţi-a făcut-o trecându-te în lume prin orificiul anal. Da, eşti o dejecţie. Nu e de mirare că eşti atât de nefericit. Hai, treci înapoi în colţ şi plânge-ţi de milă. Nimeni altcineva nu o va face, pentru că lumea nu ştie că exişti. E drept că nici un blog gol nu te ajută prea tare… A, uitasem, cine ziceai că-i fraier?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

