Prima pagină > Uncategorized > Revedere peste două luni de zile

Revedere peste două luni de zile

Nu s-a schimbat nimic în bine de anul trecut. Dimpotrivă. Nu am nimic de adăugat în afară de faptul că am început să scriu din nou şi voi continua să o fac, în speranţa ca de data aceasta să nu mai am sincope la fel de mari. Mă seacă emisiunile pe care eu le numesc, în mod corect, „Ţi-o pui cu blondele?” şi „Fermier, caut o proastă”.  Titlurile originale ale emisiunilor diferă puţin de ale mele, pentru că sunt mincinoase. Dacă tot am trecut în noul an -de parcă ar fi avut cineva de ales- am să repet tradiţionala şi cretina urare: „La Mulţi Ani 2010”, de parcă acest an ar dura mai mult de 365 de zile. Chiţibuşarii care se vor lua de mărunţişuri ca anul bisect pot să mă sărute unde nu bate soarele. Adică în subteran. În rest, încercaţi să trăiţi bine. Vă provoc!

Categorii:Uncategorized
  1. Ianuarie 8, 2010 la 3:15 PM

    eu traiesc bine… NOT!!!!

    PS: Welcome back, my friend!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

