Prima pagină > Uncategorized > Gigantomastia salvează România

Gigantomastia salvează România

Octombrie 25, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Mă scot din sărite “vedetele” care au fost deturnate de la direcţia în care s-au lansat. Un exemplu la îndemână este fata aia cu ţâţe multe, care era Mama Natură într-o emisune a urlătorului Dan Negru. Am un lapsus, dar cred că veţi şti cine e diafana dacă vă spun că tipa asta e pusă de tabloide în competiţie cu soră-sa pe dilema bucureşteană: “Oglindă, oglinjoare, care-i cea mai lăptoasă din ţeare?”.

În fine, tipa pe care o recomandă doar  cantitatea de ţesut mamar “dă pă piept” prezintă acum vremea la Antena cu numărul 1 a Motanului Felix. M-a enervat să văd că o tipă planturoasă, care a devenit cunoscută prin adâncul act de cultură al arătatului ţâţelor, a luat acum pâinea de la gura cuiva care poate chiar ar fi reuşit să prezinte bine rubrica Meteo.

Ce mă seacă până în măduva oaselor este că ipocrita nici nu prezintă timpul probabil în sânii goi. Aşa, apariţia ei mi s-ar fi părut măcar justificată. Dar nu. La noi nu este permisă nici o astfel de urmă de normalitate şi de logică. A, mi-am amintit. O cheamă Luciu, Nicoleta Luciu, deşi la cât de necioplită este fata singrul luciu pe care îl are e acela de pe buze sau cel dat de uleiul de corp cu care ea îşi evidenţiază inteligenţa, înaintea şedinţelor foto la bustul gol.

Fiind un împătimit al inferenţelor şi al deducţiei vreau să cred că cine a angajat fata cu airbag-uri nu a făcut-o pentru rating ci pentru acurateţe în prezentarea vremii. Romica Jurcă a prezentat vremea la TV o gaşcă de ani şi o făcea din ce în ce mai bine. Şi balconata va deveni expertă în meteorologie, cu două condiţii: dacă va citi de pe prompter care  va fi presiunea coloanei de mercur în următorii 20 de ani şi dacă îşi va folosi mamelele în interes de serviciu, adică să le transforme în baloane meteorologice. Eu unul îi doresc marinăreşte: “Vânt bun din pupa”. Îmi cer scuze dacă am scris greşit vreun cuvânt din urarea lupilor de mare.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

